Harminc év versenytörténelem az szép, ugye? Az Aprilia Racing fiatal pályafutása során 54 bajnoki címet szerzett 1992-től egészen napjainkig. Ebből pedig mintegy 28-at azóta, hogy 2005-ben csatlakoztak a Piaggio csoporthoz. Ennek a 30 esztendőnek állítanak emléket egy új, különleges kiadású RSV4-gyel, ami szemmel láthatóan is a Trenta névre fog hallgatni. Tényleg odaírták a hasidomra, hogy ne kelljen találgatni…
A képek Észak-Olaszországban készültek a Cremona versenypályán. Ez egy motorosok által is kedvelt pálya, amin a tapasztaltabb pilóták 1 perc 39 másodperc körüli időket szoktak futni, a célegyenestől az egyes kanyarig pedig a közel 300 kilométer/óra tempó is elérhető egy megfelelően robbanékony motorral.
Elég jó terep lehet egy olyan motor csiszolására, ami feltehetőleg a 2019-es kiadású, 225 lóerős Aprilia RSV4 X-re épül. Pláne, hogy a Trenta korai változata Matteo Baiocco korábbi WorldSBK versenyző keze alatt dolgozott. Zavaróan sok részlet egyelőre nem látott napvilágot, de érdemes megfigyelni a hátsó kerék előtt megjelenő elemet. Ez a kanál szerű képződmény – innen is kapta a nevét “the spoon” – egy MotoGP-ből származó idom, ami közvetlen légáramlással segíti elő a stabilitást.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »