A kezdetektől fogva az volt a Yamaha kommunikációja, hogy ők nem csak úgy slendrián mód muszájfejlesztenek az Euro5 környezetvédelmi normák bevezetése miatt, hanem egészen újragondolják az MT-09 és MT-07 motorjaikat. És ez már a dizájnról is messziről virít. Bár előbbit érezhetően jobban megdolgozták. A Yamaha új formanyelve nem mondhatni, hogy osztatlanul aratta le a siker babérjait. De az mindenképpen elismerésre méltó, hogy az új fényszóróház egyedi, bátor és összetéveszthetetlen sziluettet biztosít a frissített nakedeknek. De ennél fontosabb változások is akadnak!






Először is ott van a kéthengeres crossplane blokk. Első ránézésre az adatok nem változtak. És másodikra sem. A 73.4 lóerő és 67 Nm alig tér el elődjtől. Nem lett több, mint ahogy vártuk, de az MT-07 esetében ez talán tényleg egy cseppet sem baj.
Ennek ellenére a blokkon számos változást hajtottak végre a mérnökök. Ott vannak a szárny formát hozó légbeömlők, új injektor, újraírt ECU és megváltozott kipufogó oldal. A kommunikáció szerint a változást abban lehet majd érzékelni, hogy ezt az erőt az eddiginél egyenletesebben adja le.
Az első féktárcsák nagyobbak lettek. Az eddigi 282 milliméteres darabokat 298-as tányérok váltják. A korábbinál valamivel szélesebb kormány került fel, az LCD kijelzőt pedig a korábbi MT-09 SP-től örökölte meg. Az irányjelzők, a fényszóró, a féklámpa LED-es. Az MT-07 három színben lesz elérhető a vásárlóknak. Szürke/pirosban, kékben és hagyományos feketében.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Sokan arra számítottak, hogy az Euro5 bevezetése után lecseréli a Suzuki a jól ismert SV650 erőforrást, ez nem következett be. De nem adták fel.
Elolvasom »A Ducati bemutatta a legújabb Multistrada modelljét, a V4-et, ami egy egészen más motor, mint az 1260-as testvére.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »