A kezdetektől fogva az volt a Yamaha kommunikációja, hogy ők nem csak úgy slendrián mód muszájfejlesztenek az Euro5 környezetvédelmi normák bevezetése miatt, hanem egészen újragondolják az MT-09 és MT-07 motorjaikat. És ez már a dizájnról is messziről virít. Bár előbbit érezhetően jobban megdolgozták. A Yamaha új formanyelve nem mondhatni, hogy osztatlanul aratta le a siker babérjait. De az mindenképpen elismerésre méltó, hogy az új fényszóróház egyedi, bátor és összetéveszthetetlen sziluettet biztosít a frissített nakedeknek. De ennél fontosabb változások is akadnak!
Először is ott van a kéthengeres crossplane blokk. Első ránézésre az adatok nem változtak. És másodikra sem. A 73.4 lóerő és 67 Nm alig tér el elődjtől. Nem lett több, mint ahogy vártuk, de az MT-07 esetében ez talán tényleg egy cseppet sem baj.
Ennek ellenére a blokkon számos változást hajtottak végre a mérnökök. Ott vannak a szárny formát hozó légbeömlők, új injektor, újraírt ECU és megváltozott kipufogó oldal. A kommunikáció szerint a változást abban lehet majd érzékelni, hogy ezt az erőt az eddiginél egyenletesebben adja le.
Az első féktárcsák nagyobbak lettek. Az eddigi 282 milliméteres darabokat 298-as tányérok váltják. A korábbinál valamivel szélesebb kormány került fel, az LCD kijelzőt pedig a korábbi MT-09 SP-től örökölte meg. Az irányjelzők, a fényszóró, a féklámpa LED-es. Az MT-07 három színben lesz elérhető a vásárlóknak. Szürke/pirosban, kékben és hagyományos feketében.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »