Nem hagyományos interjúfelállásban válaszolt az MV Agusta YouTube csatornáján Timur Sardarov vezérigazgató a cég jövöjét és jelenét érintő kérdésekre. A beérkező kérdéseket a nézők tették fel és némi szelektálás, összesítés után igyekeztek a lehető legtöbb érdeklődőnek válaszolni. Az őszinteség jegyében pedig alig telt el másfél perc, és bele is állt az elődjébe Giovanni Castiglioniba, aki szerinte pusztán a saját érdekeit tartotta a szemei előtt, mielőtt távozott a brand életéből. Nice!
A feltett kérdések többnyire olyan témákat firtattak, amelyekről korábban már beszélt Sardarov. Például, hogy a közeljövőt érintő terveik között szerepel, hogy szeretnék az MV Agusta eladásait növelni. A céljuk évente 20.000 egység értékesítése.
Azt is megerősítette, hogy igen, hamarosan érkeznek a „megfizethető” Agusták. A Loncinnal való együttműködésük célja, hogy az 500 köbcenti alatti kategóriában is megjelenjenek. De az 5-600 köbcentis kategóriában is fejlesztések indultak. Az F3 modellek hamarosan, az F4-ek várhatóan 4-5 év távlatában fognak nagyobbat frissülni. Előbbi esetében elsősorban elektronikai téren szeretnének fejleszteni. Az F4-gyel viszont nagyszabású terveik vannak. Szeretnének visszatérni vele a WorldSBK világába, ugyanakkor nem követik a Ducati útját, nem V4-es motorral képzelik a jövőt.

Cimkék:
A Triumph egy új videó segítségével erősített rá, hogy a Rocket 3 R nem egyfajta kifinomult gentleman motor, hanem egy vadállat.
Elolvasom »A BMW S1000RR elektromos hibájából keletkezett az a tűz, ami végül az R1-et is maga alá temette. Valaki felvette a porig égő motorokat.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »