Nem hagyományos interjúfelállásban válaszolt az MV Agusta YouTube csatornáján Timur Sardarov vezérigazgató a cég jövöjét és jelenét érintő kérdésekre. A beérkező kérdéseket a nézők tették fel és némi szelektálás, összesítés után igyekeztek a lehető legtöbb érdeklődőnek válaszolni. Az őszinteség jegyében pedig alig telt el másfél perc, és bele is állt az elődjébe Giovanni Castiglioniba, aki szerinte pusztán a saját érdekeit tartotta a szemei előtt, mielőtt távozott a brand életéből. Nice!
A feltett kérdések többnyire olyan témákat firtattak, amelyekről korábban már beszélt Sardarov. Például, hogy a közeljövőt érintő terveik között szerepel, hogy szeretnék az MV Agusta eladásait növelni. A céljuk évente 20.000 egység értékesítése.
Azt is megerősítette, hogy igen, hamarosan érkeznek a “megfizethető” Agusták. A Loncinnal való együttműködésük célja, hogy az 500 köbcenti alatti kategóriában is megjelenjenek. De az 5-600 köbcentis kategóriában is fejlesztések indultak. Az F3 modellek hamarosan, az F4-ek várhatóan 4-5 év távlatában fognak nagyobbat frissülni. Előbbi esetében elsősorban elektronikai téren szeretnének fejleszteni. Az F4-gyel viszont nagyszabású terveik vannak. Szeretnének visszatérni vele a WorldSBK világába, ugyanakkor nem követik a Ducati útját, nem V4-es motorral képzelik a jövőt.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »