Az előítéletromboló

Teszt: BMW K1600GTL
2011. május 31., kedd - eko

Tudom hogy rendszeres olvasóinkat meglepem vele, de előítéletekkel telve ültem fel a jelenkor legnagyobb kétkerekű BMW-jére.

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (5 hozzászólás)

zöldi -

 Nekem ez kimaradt a tesztből, de a Gt az tökéletes számomra. Rátenném ennek a plexijét, és akkor lenne a csúcs, az csak majdnem szélmentes. Mondjuk még úgy is a legjobb szélvédelmű vas, ami próbáltam.


szentpetike -

Köszi a cikket, élvezettel olvastam, hasonlóan hibátlan mint a tesztelt motor.

Talán egy picit jobban utalhattál volna a testvérétől való különbségekre(mivel tudom, h azzal is mentél)

Zöldi: én egy olyan GT-vel mentem, amin GTL szélvédő volt, tökéletes volt még nekem is, pedig nem vagyok kis termetű.


Karesz -

Tetszik a cikk!


zöldi -

@Szentpetike: Én is 189 vagyok, jókat szoktam vigyorogni, amikor kis zsebkendőnyi szélvédők szélvédelméről megy a vita 😀


Helmets on -

“hatodik fokozatban 30 kilométer/óránál még semmi jelét nem adja annak, hogy váltani is kellene”

 

Értem én hogy 6 henger meg 6 meg 6…mindenhol.

De ha tényleg ennyire nyomatékos akkor meg mindek a 6 sebesség fokozat? Ennyi erővel automataváltós is lehetne:)

Gondolom elég lenne 4 (3) fokozat is.

 

 

 


Előző bejegyzés

A legújabb Honda: V4-es mindenes

2011. május 25., szerda
Bemutató és menetpróba: Honda VFR800X Crossrunner

Következő bejegyzés

Modern klasszikus

2011. június 09., csütörtök
Teszt: Triumph Bonneville

Ezeket olvastad már?

Új biztosítási szolgáltatás nekünk, motorosoknak: elindult a Moto® Angyal

2018. július 06., péntek

A Moto® Angyal már napi 68 forintért egészen komoly anyagi biztonságot ad akár motoros, akár más baleset esetén. Sok előnye van, ismerd meg!

Elolvasom »
Biztonság

DCT a gyakorlatban: Honda NC750X 2018

2018. július 03., kedd

Sokan hangoztatják, hogy az NC sorozatot csak a duplakuplungos automata váltóval szabad megvenni. De vajon miért gondolják így, és egyáltalán igazuk van? A 2018-ra felfrissített NC750X-en keresztül mutatjuk be gyakorlatias oldalról a DCT működését.

Elolvasom »
Váltó

Vérbeli versenyszöcske terepre: Gas Gas EC300 teszt

2018. július 01., vasárnap

A Gas Gas azt ígéri, hogy a legújabb endurója már gyári állapotában is megérett a kőkemény versenyekre. Kipróbáltuk, hiszünk nekik!

Elolvasom »
Új motor teszt

A kaland fokozódik: Honda Africa Twin Adventure Sports DCT teszt

2018. június 27., szerda

Nagyobb tank és hosszabb rugóutak is jellemzik a Honda Africa Twin Adventure Sports változatát. Egy "sima" 2018-as CRF1000L-t is mellétettünk.

Elolvasom »
Új motor teszt

Hirdetés