Zoli kicsit beleásta magát a magyar bürokráciába, hiszen egyszer szeretne rendszámot is látni az épülő motoron. Utána viszont elment vásárolgatni is ezt-azt...
Elolvasom »Ebben a részben rengeteg munka, idő és energia megy el a fogaskoszorú és az önindító körül. Ezek nélkül nem lehet továbbmenni - a kérdés pedig nem egyszerű.
Elolvasom »Lassan, nagyon lassan, de alakul az aggregát és annak környezete. Ebben a részben meggyógyul a hengerfejes Daihatsu blokk és eldől a kuplung kérdése. Sőt, már körvonalazódik a kardánhajtás is!
Elolvasom »Olvasónk, Tóth Tamás idén kezdte meg a nagymotoros kilométerek gyűjtögetését. Személyes beszámolója első háromezer kilométeréről szól.
Elolvasom »Az eddigi elméleti ismeretgyűjtés a harmadik részben már gyakorlatba fordul: jön a motor és a váltó beszerzése. Persze mindjárt némi problémával egyetemben.
Elolvasom »A második részben véglegesen eldől, hogy milyen autó blokkja alkossa majd a születendő jármű szívét. Persze nem könnyen, tehát a felhők már gyülekeznek...
Elolvasom »Ismét egy kedves olvasónknak köszönhetjük, hogy bőséges képes beszámolót böngészhetünk végig - ezúttal a Párizsi Motorszalonról. Rengeteg fotó, személyes, élménybeszámolóval is felérő kísérettel.
Elolvasom »Mindig hatalmas örömmel számolunk be arról, ha honfitársaink valamilyen különlegességet alkotnak meg. Remek példa volt erre a dMZ is, amelynek szülőatyja, Pál Zoltán újabb vállalkozásba fogott. A jármű még készül, mi pedig elkezdünk egy hosszú sorozatot, amely végigvezeti az olvasókat a nehéz és rögös úton.
Elolvasom »Személyesen sajnos nem jutottunk ki az idei EICMA pavilonjaiba. Olvasóink azonban megtették, és igazán gazdag galériával kedveskedtek. A cikkben 1001, azaz ezer és egy milánói fotó található!
Elolvasom »Teljessé vált a felhozatal, a nagy túraenduró kategóriában a Triumph és a Honda masinái jelentik az utolsó típusokat. Vajon valós alternatívái lesznek a BMW R-GS-ének?
Elolvasom »