Az már hagyomány, hogy az MV Agusta a versenyszekciójának közreműködésével számos modelljének RC, azaz Reparto Corse változatait kínálja. Az idei évben a nyolcszázas palettára kerül fel az olasz trikolor. Azaz az F3, a Dragster 800 és ami talán kevésbé bevett, a Turismo Veloce került sorra.
“Az első villák fejlesztett titán-nitrid (TiN) bevonatot kaptak a súrlódás lecsökkentésének érdekében, a felnik tömege 10 százalékkal csökkent, ami 7 százalékkal kevesebb tehetetlenségi erőt jelent…” – írja az MV Agusta a 2022-es RC modellekről.
Motorok között nem megszokott újdonság, hogy a Dragster és a Turismo Veloce RC rögzítőféket kap. A racing kit viszont az F3-hoz és a Dragsterhez érhető el. A versenycsomag megváltoztatott motorvezérlő programot, némi tömegcsökkentést és a Dragsterhez SC-Project, míg az F3-hoz Akrapovic kipufogót takar.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »