A Shanghaitól délre fekvő Csöcsiang tartományban hoz létre közös gyártóüzemet az olasz Marzocchi és a kínai QJ Motors. A nemrégiben aláírt szerződés értelmében az új üzemben fog zajlani az új, kívánatos villák és rugóstagok komplett gyártása, összeszerelése, de a tervezés és a fejlesztés a bolognai központban marad.
A QJ Motors és a Marzocchi egyébként sem állt egymástól olyan rettenetesen távol. Ha visszagondolsz, akkor a hozzájuk tartozó Benellik alatt is az olasz futóműgyártó vállalat termékei futnak. Köztük a látványosan alkarvastag TRK 502 vagy 752S USD első villái is.
Az új szintre emelt további közös munkától pedig azt várják, hogy abból mind a két fél nyerni fog. Profitábilis értelemben az olaszhoz képest egyértelműen és jelentősen kedvezőbb kínai gyártásból a Marzocchi, míg a bolognai technológiához így könnyebben hozzáférő QJ Motors jelentős előnyre tehet szert a konkurenciával szemben.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »