Nem csak a motorosokat érinti. De a terepmotorosokat különösen sújtja, hogy Olaszországban egy új jogszabály értelmében a továbbiakban lényegében nem hódolhatnak szenvedélyüknek. Legalábbis legális keretek között innentől kezdve sokkal nehezebb lesz.
Az új szabályozás értelmében a 2,5 méternél keskenyebb utakra nem hajthat be semmilyen motorizált jármű, meghajtástól függetlenül. Sem motorkerékpárok, sem terepjárók, sem ATV-k. Semmi. Az egyetlen kivételt azok a járművek jelentik, amelyek egy adott terület gondozásához szükségesek. Erdészeti járművek, traktorok.

Az olasz motorkerékpáros szervezetek természetesen nagyon tiltakoznak. Az Olasz Motorkerékpáros Szövetség (FMI) és a Nemzeti Kerékpáros/Motorkerékpáros Egyesület (ANCMA) arra hívják fel a figyelmet, hogy a szabályozás túlságosan szűk látókörűen született meg. Egészen biztos, hogy a Ducatinál és az MV Agustánál is éppen örömtáncot járnak, hiszen mindkét olasz vállalat éppen csak előállt egy-egy erősen terepképes túraenduróval.

Cimkék:
Az indiai TVS Motors-szal való együttműködés gyümölcse a BMW belépőszintű kínálata, például a G310R.
Elolvasom »A túraenduró piacon 2022-ben nem a nagy dögök, hanem a kisebb, filigránabb típusok jelentik az újdonságot.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »