Nagyon szép szimbolikája van annak, hogy a Ducati Streetfighter V4 SP kivitelnek olyan reklám videót álmodtak, amelyben még egy kósza nanoszekundum erejéig sem merül fel az utcai felhasználás gyanúja. Pályanaked? Van egyáltalán ilyen kategória? Vagy legyen? Végtére is az ez a kétbetűs megjelölés a Sport Production szavakból ered.
Ám sportosság ide vagy oda, a blokk nem lett erősebb – na nem mintha csak kósza gondolati szinten is hiányolnánk bármit is a 208 lóerős Desmosedici Stradale blokkból, csupán a tényszerűség kedvéért említem.
Bár az adatok tökéletesen egyeznek az alapmodellével, talán az STM-EVO SBK szárazkuplungról érdemes szót ejteni, ami az ígéretek szerint jobb anti-hopping képességekkel bír. Másfelől a Ducati életérzéshez adott plusz is számottevő tényező.
Na és hogyan érhető tetten a többlet brutalitás, ha a marketingesek nem írhatnak plusz lóerőket a prospektusba? Természetesen a tömegcsökkentéssel. A V4 SP menetkész tömege 196 kilogrammra csökkent, ami három kiló fogyást jelent. Ebből csak a szénszálas BST felnik tesznek ki 1,4 kilogrammot, de a karbon első sárvédő, a forgácsolt alu lábtartók vagy a könnyített akkumulátor is szerepet kapnak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »