Meglebbentette a takarót a Triumph, amiből az illan ki, hogy a közeljövőben elkezdik felvezetni az új kisköbcentis modellcsaládjukat. A projekt legalább 2020 januárja óta húzódik, amikor is a brit cég meg coming outolta a Bajajjal való szövetségre lépését. Magukról az új motorokról nem tudunk sokat. Csupán annyi információ áll a rendelkezésünkre, hogy a jelenleg futó gépek pénztárcabarát, 200 – 750 köbcentis változatai lesznek. Várhatóan inkább az előbbi érték felé tendálva.
A cég bevallottan inkább az ázsiai piacot veszi célkeresztbe a kisebb köbcentis Triumph modellekkel, de globálisan fogják őket értékesíteni. Így nálunk is, noha a branden belül az européer önérzethez közelebb áll Trident 660 kezdőmotornak tekintése, valójában mégis fontos alsó lépcsőfok kerülhet a kínálatba.
Az eredeti terv az volt, hogy a Triumph és Bajaj együttműködésének gyümölcsét már 2022-re az utakon látjuk, de úgy látszik, hogy a koronavírus járvány korábbi hatásai még most is érezhetőek, ha még csak most kezdik el pedzegetni, hogy hamarosan elkezdik felvezetni. Ettől függetlenül a fejlesztések közel sem álltak le, hiszen a kicsi kategória mellett arról is érkezett némi információ, hogy a TE-1 első prototípusai lassan készen állnak az intenzív tesztelésre.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »