Tényleg volt annak idején némi sziszegés, amikor Timur Sardarov és a mögötte felsorakozó orosz tőke bekebelezte az MV Agustát. A Castiglioni család távozásával sokan temették a nevet. Aztán a milliárdos üzletember mégiscsak ráncba szedte a márkát. Bővíttette a modellpalettát, megszüntette a finanszírozási problémákat, megerősítette a brand jelenlétét és átvezette azt az Euro4-ről 5-re váltáson. És akkor most jöhet a terjeszkedés? Valószínűleg nem véletlenül emlegette egy olasz lapnak adott interjúban a Cagiva és az Elefant nevet.
Igen, tette ezt külön a Moto.it magazinnak adott válaszaiban. Sardarov uraság már korábban is beszélt arról, hogy miféle terveik vannak a Cagivával, amelyből a városi közlekedésre fókuszáló elektromos márkát faragnának. Ennek az elképzelésnek a kivitelezésére az eredeti céldátum 2021 volt, de ez még várat magára. Sőt, azt mondta, hogy a marketing csapattal heves egyeztetésben vannak arra vonatkozóan, hogy mit bír el a márka és minek van itt az ideje.
Izgalmasabb azonban az, amit az Elefant névről mondott, amire egy egészen önálló, branden belüli brandként gondolnak és határozottan kezdeni akarnak vele valamit. Egyelőre úgy képzelik, hogy az MV Agusta logó alatt létrejönne egy “Elefant” vagy “Cagiva Elefant” almárka, bár azt hangsúlyozta, hogy a döntés ezügyben még nem született meg.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »