Tényleg volt annak idején némi sziszegés, amikor Timur Sardarov és a mögötte felsorakozó orosz tőke bekebelezte az MV Agustát. A Castiglioni család távozásával sokan temették a nevet. Aztán a milliárdos üzletember mégiscsak ráncba szedte a márkát. Bővíttette a modellpalettát, megszüntette a finanszírozási problémákat, megerősítette a brand jelenlétét és átvezette azt az Euro4-ről 5-re váltáson. És akkor most jöhet a terjeszkedés? Valószínűleg nem véletlenül emlegette egy olasz lapnak adott interjúban a Cagiva és az Elefant nevet.
Igen, tette ezt külön a Moto.it magazinnak adott válaszaiban. Sardarov uraság már korábban is beszélt arról, hogy miféle terveik vannak a Cagivával, amelyből a városi közlekedésre fókuszáló elektromos márkát faragnának. Ennek az elképzelésnek a kivitelezésére az eredeti céldátum 2021 volt, de ez még várat magára. Sőt, azt mondta, hogy a marketing csapattal heves egyeztetésben vannak arra vonatkozóan, hogy mit bír el a márka és minek van itt az ideje.

Izgalmasabb azonban az, amit az Elefant névről mondott, amire egy egészen önálló, branden belüli brandként gondolnak és határozottan kezdeni akarnak vele valamit. Egyelőre úgy képzelik, hogy az MV Agusta logó alatt létrejönne egy „Elefant” vagy „Cagiva Elefant” almárka, bár azt hangsúlyozta, hogy a döntés ezügyben még nem született meg.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Az elektronikus kuplungkar leginkább a ride-by-wire technológiához hasonlítható, ami új lehetőségeket nyithat meg a jövő Hondáin.
Elolvasom »A Suzuki GSX-S950 nem más, mint a GSX-S1000 butított változata, amit így már A2-es jogosítványhoz lehet fojtani.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »