Van már vagy bő két éve is annak, hogy nagyot fordult a világ. Vagy legalább a Harley-Davidson, mert korábban el sem tudtuk volna képzelni, hogy lepaktál a brand egy kínai márkával. Még akkor sem, ha az éppenséggel az ország talán legismertebb motoripari vállalata. Pedig megtörtént, sőt egy ideig azt hittük, hogy hozzánk is fognak hozni valódi belépőszintű HD-t. Aztán történt egy vezető- és szemléletváltás a cégnél és úgy döntöttek, hogy ez nem fér bele a márka imidzsébe. A kínai kis vékettest kínosan távol tartják Európától és Észak-Amerikától.
Pedig nem lett volna hülyeség. A Harley-Davidson jelenleg nem kínál a közel három mázsás Softailnél kisebb motort az európai piacon. Az egyszeri frissen bemotorosodónak, aki lelkesedéstől fűtve beszédeleg egy Harley kereskedésbe, esélye sincsen arra, hogy rábeszéljék egy észszerűbb kezdőmotorra.
A kínai Harley egyébként QianJiang SRV300 néven látta meg a napvilágot. A Kínai Népköztársaság területén nem is matricázzák át holmi nyugati brand termékének, de a többi ázsiai országba már Harley-Davidson néven érkezik meg a Sportster-szerű, 30 lóerős kéthengeres.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »