Rendben, tudom, kínai. Ezen úgysem fogunk tudni túllépni. Elsőre, pláne a kommentelők között egészen biztosan nem, hiába mondom, hogy nézz rá a telefonodra mielőtt ez alapján ítélsz, hiába mondom, hogy először próbáljuk már azért ki, hiába mondom, hogy érdemes szétnézni a motoripari összefonódások között is. Mármint mielőtt. Akárhogy is, a CFMoto a quadokon túl is igyekszik megvetni a lábát az európai piacon, ezúttal a 300SR névre hallgató modelljükkel. Extra bátor – vagy talán vakmerő – lépés a gyártótól, hogy nem valamilyen patinás európai brand mögé bújva teszik ezt.
Az idomok mögött egy 300 köbcentis egyhengeres DOHC blokk lapul, amely 8.750-es fordulaton 29 lóerővel és 7.250-nél 23.5 aszfaltszaggató newtonméternyi forgatónyomatékkal kecsegtet. Ha a 41 lovas R3 és a 44 lóerős 390 Duke elől próbálnak vevőket elhorgászni, azt nyilvánvalóan nem a műszaki adattáblával fogják megtenni. Hanem, bizony…

Igen, várhatóan a vételárral. Hát persze! Pontos európai adat még nem áll a rendelkezésünkre, de más piacokon hozzávetőlegesen féláron mérik egy Yamaha R3-hoz képest. Ez lefordítva azt jelenti – ha a CFMoto tartja magát ehhez az árazási stratégiához – hogy 1,1-1,3 millió forint körüli újonnani vételárra számítunk. Gondoljuk csak végig! 30 lóerő, jó dizájn egy 125-ös áráért. Lehet fanyalogni, de nekem az a tippem, hogy fogunk belőle látni a hazai utakon.

Cimkék:
Virtuális motorszalon keretében mutat be valami titokzatos dolgot (is) a Suzuki február 5-én. De vajon mi lehet az?
Elolvasom »Rendes, terepképesnek tűnő túraendurót mutatott be tegnap éjjel a Kawasaki, a jól ismert KLR650 modell utódját.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »