Tudják ám ezek a brit kópék, hogy mivel lehet igazán felkelteni a motorosok érdeklődését. A motor hangjával. Nem? És meg is mutatták, hogy milyen gyönyörűen morgolódik a vadonat új Triumph Speed Triple 1200 RS sorhármasa.
Mint megannyi gyártót, a Triumph-ot is megújulásra kényszerítették az idei évben végérvényesen életbe lépő Euro5 környezetvédelmi előírások. Az pedig, hogy a teljesítmény nem csökkenhet a korábbi modellekhez képest, az egy bevehetetlen marketing erőd. Marad a köbcenti növekedés. A Speed Triple 1050-ből is 1200 lesz. Ez pedig önmagában nem valami nagy baj, hiszen mint tudható, köbcentiből nem csak erő, hanem boldogsághormon is kinyerhető.
A Speed Triple 1200 RS január 26-án fog debütálni, ehhez dobtak be egy elég jól eltalált teaser videót. Műfajából fakadóan túl sok információt nem nyerhetünk ki belőle. De te jó Isten, az a hang! Amit még kivehetünk az LED-es lámpatest, ami dizájnban a Speed Tripre 765 RS-hez áll közel. Valamint a karbonmintás első sárvédőt, amiből arra következtethetünk, hogy lesz néhány szénszálas holmi az RS kivitelen. Egy pillanatra a féklámpa is megvillan, ami ezekszerint szintén új formát ölt. A blokk teljesítményére csak tippelni tudunk. Az 1050 RS 148 lovat vonultatott fel és 116 newtonméter forgatónyomatékot. Ez, és a trendek alapján olyan 160 lóerőt várunk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »