Kikerült néhány adat az új KTM Super Duke RR és a Super Adventure leendő újdonságokról. Az európai környezetvédelmi engedélyeztetés eljárás során kikerülő dokumentumokat az osztrák vállalat szélsebesen elkezdte a lehetőségekhez mérten elérhetetlenné varázsolni. Csak nem annyira gyorsan, mint ahogy azt a Motorcycle.com munkatársai kiszúrták.
A mindenkit leginkább érdeklő adat természetesen az, hogy mekkora lesz a ménes. Az 1290 Super Adventure S és R egyaránt 160, a Super Duke RR leendő boldog tulajdonosai pedig 177 lóerőt oszthatnak be. Ezek a részletek még homályosak, de a limitált szériás űrnaked várhatóan fék/futómű/tömeg témakörben kínál majd varázslatot.
Adventure fronton számos technológiai újítást hoz a 2021-es esztendő. A Bosch radaros adaptív tempomatja a közútra optimalizált “S” modellen fog bemutatkozni, de igazából nincs akadálya, hogy opciós extraként az “R” kivitelre is kérhető legyen. Apró érdekesség, hogy a Super Adventure S várhatóan Mitas Terra Force-R gumikkal kerül be a szalonokba.
Cimkék:
A Rossi Motor Ranch a mester Valentino saját móka- és gyakorlópályája, aminek a vonalvezetésén most felvételen keresztül vezet végig.
Elolvasom »Sok éves hagyomány lett, hogy az újév első napját egy rövid, közös motorozással kezdjük. A 2021-es Évadnyitó azonban furcsa és különleges lesz.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »