Tényleg sikerült megalkotnia a Kymconak a Honda X-ADV tereprobogó ellenfelét? Hááát. Az egészen biztos, hogy máshonnan közelítették meg a műfajt. Akárhogy is, a cég magabiztosan nevezi a DT X360-at adventure crosstourernek, de látványosan inkább egy nagytestű robogóról beszélünk. Na nem mintha egyébként ez baj lenne.
A Kymco a napokban tartotta meg a Time to Excite névre hallgató prezentációját, ahol bemutatott néhány érdekességet. Akad villanyrobesz, háromkerekű kanyargós és persze a DT X360.
Már a névből is kiviláglik, hogy az erőforrás sokkal kisebb, mint ami a Honda tereprobogójában van. 320 köbcenti, egyhengeres SOHC, ami 29 lóerőt produkál és 30 Nm forgatónyomatékot.
Előre 14-es, hátra 13-as kerekek kerültek, amelyekre a Kymco gyárilag enyhén terepes jellegű gumit húz. Az ülésmagasság 800mm, a tank 12,5 literes és az adventure jegyében széles kormányt kapott, sérülékeny műanyag kézvédőkkel. A robogó tömege 193kg. Az elektronika 2020-as szinten van. LED-es fények, LCD kijelző, állítható kipörgésgátló, kulcsnélküli indítás. Az ülés alatti tárolórekesz elég nagy, a hírek szerint két bukósisakot elnyel.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »