Újabb lőszert kapnak azok, akik szeretnek mérgelődni a szigorodó környezetvédelmi normatívák miatt eltűnő típusok miatt. Ugyanis úgy látszik, hogy az Euro5 előírásaival egy régóta velünk élő társ szűnik meg: a Burgman. Még ha nem is teljesen, csupán nagyobbik részben.
Nemrégiben a Moto-Stationnek adott interjút Guillaume Vuillardot a Suzuki France vezetőségétől, aki elárulta, hogy a Suzuki Burgman szériának nem fejlesztik minden tagját, hogy azok teljesíteni tudják az Euro5 kívánalmait. Tehát a 650-es, a 200-as, valamint a 125-ös Burgmantól hamarosan elbúcsúzunk. A 400-as viszont marad.

„Amit jelenleg elmondhatok, hogy a Suzuki teljesen felülvizsgálja a stratégiáját az ingázásra szánt járművek tekintetében. Ebben a pillanatban úgy áll, hogy néhány típus megszűnik, a helyükre pedig új modellek érkeznek. A Burgman 400 marad, azt felfejlesztjük az Euro5-höz. A típus többi tagját viszont lecseréljük.” – mondta.

Cimkék:
A Cagiva márka ugyan nem halott, de egy ideje nem számolunk vele. Ezentúl elektromos motorokat fognak értékesíteni a név alatt.
Elolvasom »118 lóerő, 77 Nm forgatónyomaték, Showa felfüggesztés és Euro5 kompatibilis erőforrás. Hát szia kedves Street Triple R!
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »