Azt hihetnénk, hogy amit már láttunk, az unalmas. Hát a lónak a pikuláját! Hiába mutatta be a Triumph hónapokkal ezelőtt a gigacruiserüknek, Rocket 3-nak a fullextrás, limitált szériás TFC változatát, mi az alapmodelleket is nyálcsorgatva nézzük, amelyekről most rántották le a leplet a britek. Nem véletlen a plurális, azaz többes számú szóalak, hiszen rögtön két rossz tesó mutatkozott be a napokban. A izmos R és a túrás GT változat.

Kezdjük a lényeggel. Mind a két Rocket 3 verzióban ugyanaz a 2.458 köbcentiméteres, háromhengeres motorblokk fog dolgozni. A teljesítménye 165 lóerő lesz 7000-es fordulatszámon, de nyilván nem is ez az igazi truváj, hanem a 220 newtonméteres legnagyobb forgatónyomatéka, ami már 4000-nél megjön. Azaz nem kicsit lesz képes lépni az új Rocket.
Adatozzunk még egy kicsit. Az új Rocket 3-ak előre 47mm-es Showa teleszkópokat kap, hátra pedig full állítható rugóstagot. Az első fék pedig ugyanaz a Brembo Stylema lesz, ami pl. a Ducati Panigale V4-en vagy az Aprilia RSV4 1100 Factoryn is melózik.

A dőlésszögérzékelőt a Continentaltól szerzik be, ami a kanyar-ABS-szel és a kipörgésgátlóval működik együtt. A felhasználók Sport, Road, Rain és egy szabadon konfigurálható menetprogramot kapnak.

Na de mi a különbség akkor az R és a GT között? Műszaki tartalmát tekintve semmi. Az R azonban mégis egy tiszta, erőtől duzzadó power cruiserként áll előttünk, sportosabbra vett üléspozíciójával és csupán jelképes hátsó ülésével. A GT azonban előrébb tolt lábtartóival, szélvédőjével, markolatfűtésével és háttámlájával egészen más stílust képvisel.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Shark Helmets anyacége egészen egyszerűen felvásárolta a Nolan bukósisak márkát, annak leányvállalataival együtt.
Elolvasom »Kereskedői konferenciáról szivárgott ki az a videó, amely lebuktatja az Indian Challenger vadiúj erőforrását.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »