| Honda CMX500 Rebel | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás |
A némileg áthangolt 471 köbcentis motorblokk remekül passzol a Rebel súlyához és habitusához, a nyugodt gurulásokhoz tökéletes partner. A kipufogó biztosan bennmarad a zajterhelési határértkeken, diszkréten pöfög, egészen kellemes hangon.
|
||
| Teljesítmény | 5 | 3 | |
| Nyomaték | 5 | 3 | |
| Gázreakció | 10 | 8 | |
| Rugalmasság | 10 | 7 | |
| Vibráció | 5 | 8 | |
| Akusztika | 5 | 8 | |
| Erőátvitel | 10 | 7 | |
| Összesen | 50 | 44 | |
| Futómű |
A futómű hangolása elöl jó, hátul valamiért nem jött össze a bravúr. A széles gumit a hosszanti úthibák jobban megvezetik, amúgy mind optikában, mint menetkomfort terén kellemes élményt nyújt. Dönteni könnyű, de az alacsony lábtartó miatt hamar elérjük a határokat.
|
||
| Állíthatóság elöl | 5 | 0 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 2 | |
| Egyenesfutás | 10 | 9 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 8 | |
| Komfort | 10 | 7 | |
| Összesen | 40 | 26 | |
| Biztonság |
A motorblokk mellett a fék lehet az egyetlen közös pont a többi 500-as Hondával. Semmi harapósság nincs benne, könnyen és pontosan kezelhető, de a képességeit nem érdemes túlbecsülni.
|
||
| Fék hatásfok | 10 | 8 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 9 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 5 | |
| ABS működése | 5 | 4 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 0 | |
| Összesen | 35 | 26 | |
| Mindennapi használat |
A Rebel egyszemélyes motor, a hátsó ülés helyett javasolt a csomagtartó-oldaltáska gyári kiegészítőt választani. Mind hétköznapi, mind ünnepi használatra remekül megállja a helyét.
|
||
| Kényelem vezető | 10 | 9 | |
| Kényelem utas | 5 | 1 | |
| Szélvédelem | 5 | 1 | |
| Pakolhatóság | 5 | 2 | |
| Terhelhetőség | 5 | 2 | |
| Világítás | 5 | 3 | |
| Felszereltség | 5 | 3 | |
| Hatótávolság | 5 | 3 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 4 | |
| Karbantartás | 5 | 5 | |
| Összesen | 55 | 33 | |
| Költségek |
A Rebel egy meglévő stílus határait terjesztette ki más kategóriára, gyakorlatilag féláron kapható a nagyobb versenytársakhoz képest. Kezdőknek, vagy már nem az adrenalint hajkurászó, megállapodott motorosoknak is remek választás lehet.
|
||
| Ár | 10 | 9 | |
| Fogyasztás | 5 | 5 | |
| Fenntartás | 5 | 5 | |
| Összesen | 20 | 19 | |
| Mindösszesen | 200 | 148 | |
Az utolsó oldalon találod a részletes műszaki adatokat. Lapozz!
Cimkék:
Még mindig sokan félnek a Balkán felé indulni, pedig egy ilyen szerb túra maga a tökéletes motoros kikapcsolódás. Élmények minden téren!
Elolvasom »Az SMK márka hamarosan Európa felénk eső szegletébe is beteszi a lábát, ennek apropóján hívtak meg minket az indiai sisakgyárba.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »