Természetesen nem egy EICMA méretű standon történt mindez – és nem is a nagy nyilvánosságnak szólt. Egy zárt körű modellbemutatót szervezett a Honda hazai képviselete, ahova márkakereskedői néhány ügyfelüket hívták meg. A sajtó képviselőit nem is – így mi is olvasóinknak köszönhetjük az alábbi néhány képet és videót. Jöjjön tehát a három legfontosabb modell – ami igazából hat.
A mai marketing-beetetéses világban hihetetlen ezeknek a modelleknek a bemutatkozása. Tokióban megvillantották a Neo Sports Café koncepciót, majd hetekkel később azonnal három szalonkész motort adtak át nekünk. Néhány kép mellett a nagyon guszta műszerfalat videón is nézzük meg.
Nagy feneket kerít a beindulásnak!
Apróságokban – új műszerfal, ride-by-wire elektromos gáz – az eddigi Africa Twin is megújult. Sokkal lényegesebb azonban, hogy a Honda piacra dobta az “igazi kalandmotort”, amely az Africa Twin Adventure Sports nevet kapta. Nagyobb tank, jobb szélvédelem, alapos mechanikai védelem, módosult futómű – tényleg igazán ígéretes lett!
Természetesen végére hagytuk a legnagyobb durranást, a teljesen megújult zászlóshajót. A GoldWing lényeges újdonságait a bemutató után azonnal megírtuk, de a részletfotókat érdemes végignézni – ettől még csak jobban várjuk az éles menetpróbát!
Fotók: Henzsel Csaba, Kállai Tibor
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »