Az olasz cég nem vitt igazi, sokkoló újdonságot Milánóba. Legnagyobb gépük, az 1400-es California azonban kap két új – csodaszép és egyben izgalmas – változatot, illetve bedobtak egy olyan koncepciómotort az alapjaira építve, hogy az ember félbehagyja a nyelést is, amikor megpillantja. Hogy mindegyik igen jó gép lesz, azt a Touring kipróbálása után nagyjából borítékolhatjuk.
A jövőre sorozatban is megvásárolható modellek közül elsőként ismerkedjünk meg a California Audace névre keresztelt (magyarul Bátor) változattal. Az egész masina matt fekete – tényleg csak elvétve lelünk fel egy-egy fémszínű alkatrészt. A módosítások azonban nem merülnek ki az optikában. A gép kapott ugyanis egy széles és egyenes kormányt, illetve a taposólemezek helyett egy “normál” lábtartót – és hozzá hagyományos váltót is. Így a vezetői pozíciót tekintve ez lesz a legsportosabb a Californiák közül – de a szélesebb hátsó gumi is erre utal.
A Guzzi az Eldorado változattal a legalacsonyabb pilótáknak is kínál egy lehetőséget: a csodaszép, klasszikus megjelenésű California 16 colos kerekeken gördül, ülése pedig mindössze 724 milliméterre van az aszfalttól. Ezen kívül azonban a monstrum egész megjelenése, annak minden apró részlete egy csoda: a fényezés, a fehér oldalfalú abroncsok a hatvanas évek amerikai motorjait idézi. Mivel az Eldoradot minden célra, így túrázásra is használható cruisernek szánják, alapfelszerelésként kapja meg a sebességtartó automatikát is.
Végezetül nézzük meg a nagy ezernégyesre épített harmadik, egyben legizgalmasabb szörnyeteget. Az MGX-21 Concept ugyan még csak egy koncepciómotor – és ebben a formájában sajnos valószínűleg soha nem is lesz szériagyártású. Pedig a teli első kerekes, rengeteg szénszálas elemből építkező bagger annyira durván mutat, hogy szerintem tolonganának érte a szalonokban!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »