Az első hírek szóltak arról, hogy esetleg feltöltős lesz az olaszok újdonsága. Azután láthattunk róla egy hivatalos gyári videót, meg egy „kémfelvételt” is. Most végre a gyár közölte a technikai adatokat, amelyekből egyértelműen kiderül, hogy az erőforrás úgy ahogy van, megegyezik a Brutale 800-aséval, vagyis szó nincs semmilyen turbóról. Ettől azonban még több, mint izgalmas (egyenesen izgató) a bringa…
|
MV Agusta Brutale 800 Dragster |
|
| Erőforrás | |
| Motortípus |
Folyadékhűtéses 4 ütemű 4 szelepes 3 hengeres soros DOHC benzinmotor |
| Hengerűrtartalom (cm3) |
798 |
| Furat x löket (mm) |
79,0 x 54,3 |
| Sűrítési viszony |
13,3:1 |
| Keverékképzés |
Üzemanyag-befecskendezés, 4 befecskendezési térkép, 8 fokozatú menetvezérlő elektronika |
| Teljesítmény (kW/LE/rpm) |
92/125/11’600 |
| Forgatónyomaték (Nm/rpm) |
81/8’600 |
| Indítás |
Elektromos önindító |
| Erőátvitel | |
| Kuplung típusa |
Olajban futó többtárcsás |
| Sebességváltó |
6 fokozatú szekvenciális, MV EAS gyorsváltóval |
| Szekunder hajtás |
Lánc |
| Felépítés | |
| Váz |
ALS acélcsöves |
| Futómű elöl |
Marzocchi teljesen állítható fordított teleszkópok, Ø 43 mm, rugóút 137 mm |
| Futómű hátul |
Sachs teljesen állítható központi rugóstag, rugóút 125 mm |
| Villaszög / utánfutás (fok / mm) |
n.a. / 103 |
| Első fék |
Brembo Ø 320 mm két tárcsás 4 dugattyús hidraulikus tárcsafék, Bosch 9+ ABS |
| Hátsó fék |
Brembo Ø 220 mm egy tárcsás 2 dugattyús hidraulikus tárcsafék, Bosch 9+ ABS |
| Gumiabroncs elöl |
120/70ZR17M/C (58W) |
| Gumiabroncs hátul |
200/50ZR17M/C (75W) |
| Méretek | |
| Hosszúság/szélesség (mm) |
2’060/825 |
| Tengelytáv (mm) |
1’380 |
| Ülésmagasság (mm) |
811 |
| Szabadmagasság (mm) |
149 |
| Üzemanyagtartály térfogata (l) |
16.6 |
| Saját tömeg szárazon (kg) |
167 |
| Ár (euro, 2014. február) |
13’490.- |
Cimkék:
Kénytelen követni és kielégíteni a piaci igényeket az olyan patinás gyártó is, mint az Ural. Az idei modellévtől számos komoly újítással teszi eladhatóbbá motorjaiat.
Elolvasom »Bővítené kínálatát a legidősebb amerikai motorgyártó - két új motor érkezésével számolhatunk a közeljövőben.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »