Amikor leesik az ónos eső, még autóval is nehéz megmaradni az úton. Egy négy mázsa fölötti túramotorral, utcai gumikkal pedig egyenesen lehetetlen. Nem is sikerült… Bár nem tudjuk, hol és mikor készült a kép, de elgondolkodtató, szegények hogy kerültek oda – és főleg hogy jutottak tovább!
Volt szerencsém hasonló útviszonyok közepette motorozni, így tudom, hogy nem könnyű mutatvány. Gyors előrehaladásra senki ne számítson. Kivéve, ha az őrült világcsavargó Sjaak Lucassen, azaz R1Sjaak módszerét választjuk. Aki természetesen szintén a tél közepén indul hosszú túrára (mert nyáron akárki képes rá – ahogy ő mondta).
Cimkék:
Ha egyszer megcsap a benzingőz, nincs megállás. Motor kell és kész, lehetsz bármennyi idős is, nem számít!
Elolvasom »Ismét egy újabb reklámfilm a motoros védőfelszerelések viseléséről - elég sajátos megközelítéssel. A videóban a legkönnyebben gyógyuló sérülést láthatjuk...
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »