Megérkezett az első kölni fecske fotója: az Aprilia standon feltűnt az RSV4 Factory 2013-as, immáron blokkolásgátlóval felszerelt változata. A gépen azonban nem csupán a Bosch 2 csatornás ABS rendszere újdonság, ugyanis a Brembo M4 monobloc féknyergei is eltérnek az eddig alkalmazottaktól. Ezek ugyanis megegyeznek a Ducati Panigale esetében alkalmazott lassítóberendezésekkel.
Egyéb műszaki adatok nem változtak: maradt a 999 köbcentiméteres, 160 lóerős V4-es, amelynek erejét már eddig is az egyik, ha nem a legjobb menetvezérlő elektronika segített aszfaltra vinni. Így, blokkolásgátlóval kiegészítve kétségtelenül még versenyképesebb lesz a csomag, amelynek kölni árcéduláján a barátságos 22’790 euró fityeg.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »