Megjelenése óta joggal száll harcba az "utak királya" címért a BMW hathengeres gőzöse. Vajon milyen egy bő 10 éves K 1600 GT?
Elolvasom »Ilyen jármű nincs is - és mégis van. A Hernyó hat kerekű, úgy vezeted, mint egy ATV-t, de menettulajdonságaiban agyonvág mindent, ami létezik.
Elolvasom »Ez igazi tartósteszt a javából: adott három BMW R1200GS Adventure, mind a második tulajdonosánál és mindnek 200.000 km felett áll az órája.
Elolvasom »Bemutatunk egy KTM 1090 Adventure S motort a tulajdonos szavaival. Tapasztalatok, vélemények az első 8.000 közösen megtett kilométer után.
Elolvasom »A közbeszéd szerint az épített motorok csak dísznek jók, használni nem. Most közúton sikerült kipróbálni egy igazi Springer villás szörnyet.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »A cruiserekből pont nem azt nézi ki a többség, hogy élvezetesen lehet mondjuk szerpentinezni velük. Pedig a 103-as Fat Bob ezt is tudja.
Elolvasom »Mennyire lehet jó motor mai szemmel egy több mint negyed százada készült gép? Kipróbáltunk egy legendát, a BMW R100GS Paris Dakar változatát.
Elolvasom »A Honda egyik régi, de örök klasszikusnak számító motorja a hősünk: a Honda VFR750F. A forma nem a legmodernebb, de a technika ma is különleges.
Elolvasom »Télen nem tudunk motorozni, így komoly elvonási tüneteink vannak. Kivéve azokat a szerencséseket, akik egy hószán nyergében állatkodhatnak!
Elolvasom »A Hannigan igazi amerikai szemlélettel építette három kerekűvé az egykori bajor csúcs túramotort. Az eredmény egy irgalmatlanul jó járgány lett!
Elolvasom »Sikerült kipróbálni egy motort, amelyet az indiai piacra terveztek és gyártanak. Milyen valójában egy ilyen tömegtermék? Most lehull a lepel!
Elolvasom »