Azért azt szögezzük le, hogy az olasz motorkerékpár-márka nem futott mindennapit a 2022-es évben. A Ducati életében meghatározó fontosságúak a versenypályákon elért eredmények – ezeket pedig bizony idén kimaxolták. Megnyertek nagyjából mindent, ahol indultak: a MotoGP elsősége mellé behúzták a Superbike világbajnoki címet is. Ezen csodás eredmények tiszteletére adtak ki két limitált Panigale sorozatot.
Mindkét sorozat a Ducati Panigale V4 S alapjaira épül. Kaptak azonban egyedi karbon elemeket is, no meg természetesen az ünnepi fényezést. A MotoGP-festésű replikákon értelemszerűen ott virít Francesco Bagnaia alírása is, míg a WSBK versenymotor “másolatain” Alvaro Bautista szignója látható. Mind a két sorozat 260-260 példányban készült el.
Nem mérték annyira olcsón őket, hiszen forintra átszámolva nagyságrendileg 24 milliócskát kértek minden egyes sorszámozott példányért. Az összesen 520 elkészített motorkülönlegesség a bolognaiak sajtóanyaga szerint “néhány óra alatt elfogyott” – vagyis vitán felül elkapkodták őket a megvadult Ducatistik.
Francesco Milicia, a Ducati értékesítési vezetője szerint 2022-ben a márka fényesen bizonyította, hogy mennyire tökéletesen működik együtt a versenysportban és a széria gyártásban használt technológiájuk. Ennek köszönhették a hihetetlen sikereket a versneypályákon, amelyeket megkoronáztak a piaci eredmények is. Nos, azt kell mondani, jól csinálták – és még 520 vevőt is különösen boldoggá tettek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »