Mivel lehet előrukkolni 2023-ra a világ egyik legerősebb utcai sportmotorjával kapcsolatban? Természetesen még több erővel. Nem is kell ehhez nagyon mit hozzáfűzni: a Ducati Panigale V4, a V4 S, valamint a V4 SP2 215,5 lóerőig izmosodott a korábbi 214-ről. Ezt elsősorban elektronikai természetű frissítéssel érték el. Ugyanakkor az első, a második és hatodik fokozatok hosszabbak lettek.
Valamelyest javítottak az aerodinamikán. A Superleggerától megörökölt szárnyak kisebbek és keskenyebbek lettek, de a profiljuk mégis hasonló előnyöket biztosít, azaz 37 kilogrammnyi leszorítóerőt 300 kilométer/órás tempónál. A burkolat alsó részén található elszívónyílásokat pedig a hűtés javítása érdekében módosították.
Az elektronikai újítás a Ducati Engine Brake Control EVO2 szoftverfrissítést takarja, az enyhén megszaporodott lóerők leginkább ennek köszönhetőek. “Javul a stabilitás, a pontosság, valamint az iránytartás fékezéskor és kanyarbemenet során…” – írják. Az új Ducati Quick Shifter gyorsváltóval pedig puhább váltásérzetet ígérnek.
Cimkék:
A radaros tempomat megjelenésén túl más jelentős változásról nem árulkodnak a Tracer 9 GT-ről megjelent kémfotók.
Elolvasom »A Triumph a WAE segítségével a kategóriájában könnyűnek számító 220 kilós prototípust hozott létre. Ez a TE-1.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »