Olyan formán kaphat felsőkategóriás fejlesztést a következő évre szánt Tracer 9 GT, amit eddig a pillanatig bezárólag tényleg csak egy-egy brand kínálatának drágábbik végén találhattunk meg. Radaros tempomat olyan motorokon található meg, mint az R1250RT vagy a Multistrada V4. Azaz a közepes túrázóval komoly lépéselőnyre tehet szert a gyártó, még akkor is, ha nem a teljes csomagot szerelik fel.
A német Motorrad magazin oldalára felkerült kémfotók arról mesélnek, hogy várhatóan a két fényszóró között kap végleges helyet a technológiához szükséges fekete doboz, aminek a segítségével a Tracer 9 GT is képes lesz önmagától igazodni az előtte haladó jármű sebességéhez. Egy több órás autópálya szakaszon ez komoly kényelmi extrát jelenthet.
A távolságtartó automatika magával hozza a kijelző fejlesztését is, amelyből egy eddiginél nagyobb darabot raknak a motorra. A radaros technológia más gyártóknál látható csomagjából azonban úgy tűnik, hogy hiányzik a holttérfigyelő, hiszen motor hátulja a féklámpák környékén változatlan marad.
Cimkék:
Előkerült néhány új részlet az éppen készülőben lévő Moto Guzzi V850X-ről, ami a V7-nél rövidebb és alacsonyabb lesz.
Elolvasom »A Ducati bemutatta a 2023-as Panigale V4 modellt, amely elsősorban elektronikai frissítést tartalmaz.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »