Hát megérkezett! A Suzuki már belengette egy ideje, hogy megújítja egyik húzómodelljét, a közepes V-Strom túraendurót. Eljött az idő, ám ez azzal járt, hogy ez eddig a nevében joggal szolgáló “V” betű aktualitását veszítette, a blokk elrendezését ugyanis sorosra cserélték. A köbcentit azonban 650-ről 800-ra emelték.
Ez pedig némi jól megérdemelt erőnövekedéssel járt. A 70 lóerős V2-esből tényleg hiányzott egy leheletnyi kraft, ami a modellváltással megérkezett. Az új blokk 83 lóerős lett, amit 8.500-nál ér el, nyomatéka pedig 78 Nm 6.800-nál.
A teljesen új blokk egy teljesen új vázba került. A futómű terepre való szemmel ígéretes: a Showa 220-as rugóutat biztosít. A hasmagasság is tisztességes (szintén 220 mm), de ne feledjük, ez a DE, azaz a kifejezetten terepesebb kivitel. Ennek megfelelően előre 21-es küllős felni került, hátra pedig 17-es, nyilvánvalóan azért, hogy aki a terepezéssel komolyabban kacérkodik, annak azért csak le kelljen cserélnie 18-asra. Az elektronikai csomag ismerős lehet a 650-esből, de fontos fejlődés, hogy az ABS már több állásos, közte terepezéshez való kvázi kikapcsolt funkcióval és megérkeztek a választható menetprogramok.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »