Ezer dolog miatt szerethető a BMW R18. A hangja, a klasszikus formavilága, a dögössége, a karaktere, de valami mégiscsak hiányzik a receptúrából. Oké, ezen túl már csak hiányzott. Hiszen mi a krúzeres álmokat kergető (esetleg leendő) motorfelhasználó stílusban tocsogó álma? A pillanat, amikor az üzletek ablakairól visszatükröződve látja meg azt az űberlaza csávót/csajt, akit tegnap a főnöke határozottan nem nyomott le, mint a csikket. Mi is kell ehhez? Laza kartartás, laza lábtart… hoppá!
Ja igen, szóval az nincs az R18-on. Dübörög a lábad között a két óriási köcsög, a napszemüvegeden még egyetlen pézsmacincérnek sem fúródott át a száján keresztül a segge, a csütörtökön megeresztett borostád is elég outlawra macsósodott, erre ülhetsz úgy a motorodon, mint a budin. Hát az meg hogyan?
De a BMW kiegészítőket gyártó Wunderlich nem hagyja cserben azokat, akik mégsem amerikai vason szeretnék rendesen előretolt lábbal nyiszatolni a derékcsigolyáikat. Kitalálták ők a tutit, egy pihentető lábtartót, amit a fekvőhenger falára, azaz vezetői szemszögből nézve a tetejére lehet rögzíteni. És voilá, kész a klasszikus krúzeres üléspozíció, csak a városból kell kijutni. Az meg úgyis követendő cél.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »