A Ducati eredetileg a 851-nél kezdte el az SP – azaz Sport Production – rövidítést használni. A gyártó esetében az ezzel a két betűvel alapvetően a pályázásra való alkalmasság irányába való eltolódást hivatottak jelezni. De mára már nem csak az idomos sportmotorok viselhetik ezt a kombinációt. A Streetfighter után úgy tűnik, a Monster lesz a következő mezítelen a sorban.
A jelzés az ausztrál dokumentációkból bukott ki, amely szerint hamarosan érkezik egy Monster+ és egy Monster SP változat. Ha a Streetfighter hasonló kiviteléből indulunk ki, akkor Öhlins Smart EC 2.0 felfüggesztésre, fullos Brembo fékekre esetleg szárazkuplungra és némi tömegcsökkentésre számíthatunk, például karbon elemek segítségével.
A Ducati az idei évben hét újdonságot mutat be az EICMA kezdeti időpontjáig bezárólag. A Monster SP-n túl új generációs Scramblerre, új V4 R-re és valami elektromos cuccra számíthatunk. A többi újdonság még homályba vész, de találgatások szintjén új Diavelt és Multistrada V2 változatot említhetünk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »