Elkészült az első motor azóta, hogy India egyik legnagyobb közlekedésipari vállalatóriása, a TVS megvásárolta a patinás Nortont. 2020 februárjában, amikor az üzletet nyélbe ütötték, minden túlzás nélkül éppen a romjain hevert a brit márka. Stuart Garner korábbi CEO a márka helyett privát Aston Martin gyűjteménytét és kastélyát építette, a V4 SS pedig annyira botrányosan rosszul sikerült, hogy azok hibáinak kijavítására még maga Norton sem vállalkozott. Beszántották, a tulajdonosoknak pedig szomorú levelet küldtek: inkább ne használják a tőlük vásárolt terméket. Nem a legjobb felvezetés a modell utódjának, a V4 SV-nek.
Dr. Robert Hentschel vezérigazgató azonban közleményében roppant büszkeséggel említi, hogy ez egészen konkrétan egy másik motor. Fogtak mindent, ami a V4 SS-ben jó volt és azt megmentették. Azaz a fékeket, a futóművet, a vázat és a dizájnt. A többit pedig új helyen, új vezetés alatt, egy vödörnyi angol font ráborításával újra felépítették.
Ennek köszönhetően megváltozott az 1200 köbcentis V4 karaktere. A korábban 200 lóerős motor legnagyobb teljesítménye 185 lóerőre csökkent, de a nyomatékos kigyorsításhoz valamivel hamarabb érkezik meg a kraft. De ettől leginkább mindenki azt várja, hogy a változás a blokk tartósságában fog igazán visszaköszönni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »