Idestova három éve pedzegeti a KTM, hogy a 390-es palettáját szépen lassan 490-esre fogja cserélni. Némi kiszivárgott információnak köszönhetően úgy tűnik, hogy véget ért a sejtetések és híresztelések ideje, hiszen az év további részében be fogják mutatni az új motorokat. A platform több tagját is. Azaz jön a sport, a naked, a túraenduró, az enduró és a supermoto kivitel.
A Motorcycle News által egy forgalmazóknak szánt prezentációhoz kapcsolódó információk szerint ebből azonban nem csak a narancssárga gyártó profitál. A 490-esnek nevezett, 450-es, kéthengeres, a 689-es CP2 Yamahákéhoz hasonló felépítésű, 270 fokkal elékelt motor a KTM kínai partnereinél a CFMotonál is kikötnek a 450SR névre keresztelt idomos, sportos megjelenésű modellben.
Az új modellpaletta egyik legérdekesebb tagja talán a 490 RC. A KTM korábban a 300-as kategóriában kínált sportmotort, de a 390-es mellett a Ninja 400 vagy az R3 sem tűnik rossz alternatívának. Ha az osztrákok feljebb mennek köbcentiben, akkor ők fogják a legnagyobb hengerűrtartalmat kínálni a kategóriában, már persze, ha a tényleg kicsit más ízvilágú CBR500R-t nem számoljuk ide.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »