Valahogy nehezen kopnak be a billentyűzeten az “adventure” és a “scooter” szavak együtt, de lássuk be, hogy ez egyfajta létező irányzat. A Honda X-ADV még tényleg amolyan tereprobogónak tűnik, az ADV350 már inkább stílus. A francia Peugeot az utóbbinak készít ellenfelet. Küllős kerék, magas plekó, éles vonalak.
A készülő Peugeot robogó terepességét a formai manővereken túl talán a megszokottnál, vagy inkább mondjuk úgy, a szükséges legkevesebbnél többletre hagyott hasmagassághoz köthetjük. Igaz, a kipufogó vonalvezetésén várhatóan még csiszolnak, hiszen az annyira egyértelműen csúszik be az egyébként meglepően kellemesen masszívnak ható haspáncél alá, hogy már a Tesco bejárata elöli padkáról lehuppanás gondolata is fájdalmas felszisszenést erőszakol ki az emberből valahol az 5-ös 6-os nyakcsigolya környékén.
A terepképességet és a motorszerű felhasználás előnyeit tovább rontja a hagyományos robogós elrendezés. Ameddig az X-ADV rendes motorkerékpár vázra készül, addig a Peugeot újdonságának – akárcsak az ADV350-nek – a lengővillához rögzítik a blokkját. A PowerMotion 400 – ez az erőforrás neve – 35,6 lóerőt ad le 7.250-nél és 38.1 Nm-t 5.750-nél.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »