Néhány új kémfotó árulkodik arról, hogy mi is készülhet a KTM konyhán. Az első ránézésre inkább enduro kategóriához tartozó 390-es valójában inkább az Adventure R, azaz off-road optimalizált változata. Ez a kivitel gyakorlatilag azóta várat magára, mióta Ashish Raorane Africa Eco Race és Dakar induló egy lényegében gyári, de bütykös Pirelli gumis 390 Adventure-rel és annak 43 lóerejével akkorát veretett a Kunzum-hágón, hogy utána valószínűleg mindenki értetlenül nézhetett egymásra a gyártónál, hogy egyébként vajon miért is nincs ebből a motorból durvább gyári változat.
A KTM 390 Adventure R – egyelőre nevezzük így – már első ránézésre sem áll közel az alapmodellhez. A lengővilla más, de még nagyon kísérleti fázisban lehet, azaz simán megtörténhet, hogy visszakerül az eredeti. De legalább ilyen látványos módosítás az alumínium hatású merevítő elem a blokk mellett.
Na és persze a felnik. Az off-roadra hangolt kis Adventure 21-esre és küllősre cseréli a 19″-os kereket, míg a 170/177-es rugóutakat legalább 200 milliméterre emelik. Az R változat még látványosan tesztfázisban van, de a hivatalos felvezetés megkezdésére és ezzel az első valódi adatok beérkezésére már az idei év végén számítunk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »