A hirdetési beállítások ezt nyilvánvalóan nagyban befolyásolják, de nekem hetek óta folyamatosan megjelenik a Facebook hírfolyamomban, hogy január 26-án a Harley-Davidson be fog mutatni egy új motort. Még meg is írtam. Találgattunk, hogy vajon mit takarhat a gyorsabban és (még) messzebbre jelige. Jelenlegi, előzetes és cseppet sem megerősített információk szerint egy új Softail kivitelt, a Low Rider S-t. Nem erre számítottunk.
Ezek az információk elsősorban egy brazil motoros bloggernek, Dan Morelnek köszönhetőek, de egy német oldal, a harleysite.de is megerősíti. És akad itt még valami, egy nem is olyan apróság. Egy lementett kép. De ne feledd, ez még mindig nem bizonyíték, akár szándékos dezinformáció is lehet!
A fenti kép – ha minden igaz – egy fegyelmezetlen thaiföldi Harley kereskedő Facebook oldaláról származik, ahonnan azóta már lekerült. Mármint a leírások szerint, a forrásra ugyanis nem találtam rá, így a nagyesküt semmiképpen sem tenném le, hogy ez bizony így lesz. Akárhogy is, a fotóról kinyerhető információ érdekes. Hiszen a motor a 2021-es Low Rider S-től láthatóan nem különbözik, de az elérhető legnagyobb, 117-es Milwaukee Eight, azaz az 1923 köbcentis V2-es blokk kerül bele. Néhány nap múlva, január 26-án meglátjuk, hogy igazuk van-e a szivárogtatóknak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »