Valamikor a 2016-os év második felében került szóba először, hogy az indiai Mahindra vállalat-óriás megvásárolta a BSA betűkombináció használati jogát. Az indiai cég leányvállalata, a Classic Legends felel azért, hogy visszahozzák a motormárkát a köztudatba. Pontosan úgy, ahogyan azt a Jawa esetében is tették. Azaz mégsem egészen úgy, hiszen a felállás ezzel kezd egyértelműen körvonalazódni.
A Mahindra úgy tűnik, hogy egészen más céllal hasznosítja a két megszerzett, jól csengő nevet. A dolog pedig úgy áll, hogy a mi közép-kelet-európai szívünket kedves melegséggel elárasztó Jawa név a továbbiakban az ázsiai vásárlókra céloz. A legendás brit márkának, a BSA-nak viszont az európai piacon kell majd helyt állnia.
Erre mutat minden. Van egy titokzatos motorjuk is, amiről egyelőre csak annyit tudunk, hogy 650 köbcentis. Az európai ízlés kiszolgálására angliai dizájnközpontot hoztak létre. És, hogy tényleg ne legyenek kétségeink, ezt a bizonyos, állítólag gyártásra kész állapotban lévő motort még csak nem is a milánói EICMA-n mutatták be, az nagyon nemzetközi. A december elején tartott birminghami Motorcycle Live eseményre tartogatják. Kíváncsian várjuk a fejleményeket!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »