A kínai CFMoto elsősorban négykerekű quadjairól lehet számunkra közvetlenül ismerős, de ez a közeljövőben jelentősen változni fog. Egyfelől önálló motorkerékpár brandként is igyekeznek betörni az európai piacra, aminek eredményeként júniusban öt modellt kezdenek el forgalmazni Olaszországban. Másfelől a KTM-mel való együttműködésük is látványosan aktív.
A KTM – CFMoto együttműködés első igazi gyümölcse a 800MT névre keresztelt, egyébként egészen tisztességes túraenduró. A nálunk kifutott 790-es Adventure alapján készített motor várhatóan az ázsiai piacokon fog hódítani, de az sem kizárható, hogy néhány éven belül felkészítik az európai exportra is. De nem csak a kínaiak profitálnak a közös projektből.
Kihasználva a CFMoto mogött felsorakozó gyártási kapacitást, a KTM egy új, 750 köbcentis platformon dolgozik, amelynek az összeszerelésére Kelet-Kínában, a Jangce deltájánál fekvő Hongcsauban kerülne sor. A hétötvenes kínálatban Duke, Adventure és Supermoto kivitel szerepelne. Ezek a modellek nem csak köbcentiben, hanem felszereltségben és árban is a 890-es és a 490-es modellek közé lesznek beékelve. A platform bemutatására 2022-ben számíthatunk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »