Rendben, el kell ismerni, hogy a fejlődés szükségszerű vonzata, hogy időnként kiderül némelyik útról, az nem több puszta vakvágánynál. Ebben az esetben is az az érzésem, hogy sokkal inkább van szó egy érdekes gondolatkísérletről, mintsem igazi, komoly fejlesztési szándékról. De oké, én vagyok az újdonságokra nem eléggé nyitott lelki nagyfater. De tényleg szükség van arra, hogy egy drón lakjon a motorod popójában? Valóban elképzelhető, hogy van olyan igény a XXI. század elején, amelyet ez az ötlet valóban kielégít?
A Honda szabadalmi eljáráson végigfuttatott tervrajzai egy elektromos meghajtású motorkerékpárt mutatnak. Első ránézésre akár egy hűtési rendszernek is tűnhet, nem is lenne olyan furcsa. Aztán hopp, kiderül, hogy a púp alatt nem egy hűtő, hanem egy drón lakik.
Igen, egy drón. Egy levegőbe emelkedő, irányítható mütyűr. És, hogy ennek pontosan mi lenne az értelme? Na ez az a kérdés, amire nem adnak választ a rajzok. Van olyan ötlet, ami szerint baleset esetén automatikusan kioldódna és mint egy jeladó segítené, hogy a motoros hamar segítséget kapjon. De mivel ennek lenne is valamiféle értelme, ezért nézzük a sokkal valószínűbb forgatókönyvet: a drón képeket és videókat lőhetne a motorosról, akár menet közben, amiket aztán frankón kipakolhatna az Instára. Esetleg neked van valami ötleted, hogy mire lehetne még használni egy beépített drónt?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »