Bemutatkozott az Aprilia új középsúlyú meztelen harcosa, amit a gyári Aprilia videóknak köszönhetően tényleg minden szögből megcsodálhatunk. Alapvetően a motor legtöbb paraméterét már ismerjük, hiszen az idomos RS 660 levetkőztetett változataként tekinthetünk a Tuono 660-ra, rövidebb váltóáttétellel.
Az RSV4-ből származtatott sorkettes erőforrás pont egy nyuszifaroknyival ad le kisebb teljesítményt az idomos RS 660-nál. Azaz 100 helyett itt 95 lóerő kerül a forgalmiba a 185 kilogrammos tömeg mellé.
Természetesen az elektronikai csomagból sem csippentettek le. Akad itt minden, mint a moziban. Kanyarérzékeny ABS, többfokozatú kipörgésgátló, a szokásos menetvezérlő programok, egykerék kontrol, gyorsváltó, blipper és persze 2021-ben illő TFT.
És tudod, hogy miből nem csippentettek még le? Az árából. Mire forgalomba kerül szeretett kis hazánkban, addigra simán ki kell csengetni érte a négymilliót plusz az aprót. A Tuono 660-hoz elérhető lesz A2-es jogosítványhoz való korlátozó csomag.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »