A 2021-es V85-tel együtt mutatta be a Moto Guzzi a megújult, régimódi motorjait, a V7 után a V9-eket, amelyek két kivitelben lesznek elérhetőek. A stílus persze olaszosan kellemes maradt a szemnek, néhány apró változással mégis modernizálták az árut.
A blokkot a V85 retró hangulatú túraendurótól örökölte meg. Természetesen hosszában épített V2, mégiscsak Guzziról van szó. Ezzel a legnagyobb teljesítménye 65 lóerőre, a maximális forgatónyomatéka pedig 73 newtonméterre nőtt. Ez mintegy 10 lóerő és 11 Nm növekedést jelent.
Az alapkivitel kapta a Roamer nevet. Ahhoz képest a Bobber felszereltség másik nyerget, alumínium oldalelemeket, másik első sárvédőt, full LED-es világítást kap nappali menetfénnyel, amely egy kitárt szárnyú sast jelenít meg. Mindkét kivitel gumiágyazású lábtartókkal érkezik, amiknek a célja, hogy a vibráció egy részét elnyeljék.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »