Szívünknek kedves információval jelentkezett be a Moto Guzzi. Egészen pontosan azzal, hogy megérkezett a heritage stílusú eye-candy motorjuk, a V7 legújabb változata, méghozzá nagyobb blokkal és több erővel. Az ilyesmi az mindig jó hír. A motor két változatban, Stone és Special jelzővel érhető el.
A blokk természetesen megfelel minden Moto Guzzi hagyománynak. Azaz V2 és hosszában beépített. Igazság szerint már ismerjük, hiszen a V85-ben pontosan ugyanez az egység dolgozik. A V7 III-ban lévő 744 köbcentis blokk 850-es méretre hízott. 65 lóerő és 60 Nm ami bár nem tűnik soknak, mégis 25%-kal több elődjének számainál. Érdekes, hogy ugyanez a motor a V85-ben 80 lóerőt és 80 Nm-t hoz. Kicsit érthetetlen, hogy ha benne van a potenciál, akkor miért nem húzták feljebb a teljesítményt. Cserébe a jelentkező erő 80 százaléka már 3000-ez fordulatszámnál megérkezik.
Ameddig a Stone stílusa letisztult és a színeket sem gondolták túl, addig a Special jobban megfelel a klasszikus motorszépség ideájának. Utóbbi gyönyörű fényezést kap és olyan – nem is – apróságokkal mutat többet, mint a fűzött felni. Az elődhöz képest szemmel láthatóan nagyot nőtt a kipufogó. A központi rugóstag Kayaba lett, a rendes kétszemélyes ülés komfortján pedig javítottak. A világítás persze LED-es, a kipörgésgátló többfokozatú és kikapcsolható. A V7 kapható lesz A2 jogosítvánnyal kompatibilis kivitelben is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »