Szívünknek kedves információval jelentkezett be a Moto Guzzi. Egészen pontosan azzal, hogy megérkezett a heritage stílusú eye-candy motorjuk, a V7 legújabb változata, méghozzá nagyobb blokkal és több erővel. Az ilyesmi az mindig jó hír. A motor két változatban, Stone és Special jelzővel érhető el.
A blokk természetesen megfelel minden Moto Guzzi hagyománynak. Azaz V2 és hosszában beépített. Igazság szerint már ismerjük, hiszen a V85-ben pontosan ugyanez az egység dolgozik. A V7 III-ban lévő 744 köbcentis blokk 850-es méretre hízott. 65 lóerő és 60 Nm ami bár nem tűnik soknak, mégis 25%-kal több elődjének számainál. Érdekes, hogy ugyanez a motor a V85-ben 80 lóerőt és 80 Nm-t hoz. Kicsit érthetetlen, hogy ha benne van a potenciál, akkor miért nem húzták feljebb a teljesítményt. Cserébe a jelentkező erő 80 százaléka már 3000-ez fordulatszámnál megérkezik.



Ameddig a Stone stílusa letisztult és a színeket sem gondolták túl, addig a Special jobban megfelel a klasszikus motorszépség ideájának. Utóbbi gyönyörű fényezést kap és olyan – nem is – apróságokkal mutat többet, mint a fűzött felni. Az elődhöz képest szemmel láthatóan nagyot nőtt a kipufogó. A központi rugóstag Kayaba lett, a rendes kétszemélyes ülés komfortján pedig javítottak. A világítás persze LED-es, a kipörgésgátló többfokozatú és kikapcsolható. A V7 kapható lesz A2 jogosítvánnyal kompatibilis kivitelben is.

Cimkék:
Hogy tessék? 250 csettegő eléri a 200 km/órás sebességet? Igen, és a Kawasaki Ninja ZX25-R teljesítményére videós bizonyíték is akad.
Elolvasom »Felreppent az eshetősége annak, hogy az R18 1800 köbcentis bokszere köré a BMW GS modellt rakna. Ám ez ebben a formában nem igaz.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »