A Ducati frissített egy lazát 2021-re a Scrambler szériáján. Az okot ezúttal is a szigorodó környezetvédelmi normák szolgáltatják, azaz az Euro5 érvénybe lépése. Maguk a motorkerékpárok nem is változtak valami sokat. Persze, van kanyar-ABS, meg kipörgésgátló, meg okostelefonos kapcsolat. De ez úgyis inkább magáról a stílusról szól, bár egy cseh újságíró, Jan Someraurer már bejárta a sajátjával kb. a fél világot és esküszik a típusra.
Maga a blokk sem robbantott forradalmat. Az olasz erőforrás teljesíti az Euro5 előírásait, és nagyjából ennyit is érdemes erről tudni. Többnyire új színeket vonultat fel a Ducati Scrambler fronton. Az Icon szexi mélyvörös sémát kapott a sárga és a narancssárga mellé. A Desert Sled fekete vázzal, egy kicsit a nyolcvanas éveket idéző kék-fehér fényezéssel, piros dekorcsíkkal és aranyszín fűzött felnikkel virít. Míg az 1100 Pro kapott egy Dark változatot, ami nevéhez méltóan egy feketített változat. Csupán a tankon virít némi ezüst.




Az újdonság, amit a címben a +1 hivatott jelölni az egy új Scrambler változat, a Nightshift. A sötétszürke és fekete fényezés igazi lopakodót varázsol belőle, pláne ha a motor nevéhez méltóan éjszakai műszakban fogják be egy kis vandálkodásra.
Lapos ülést kapott, a rendszámtáblatartó pedig a lengővillára került. A Nightshifthez széles kormány jár, az igazi ismertetőjelei pedig a kormányvégekre szerelt tükrök.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
A következő évre sokat frissített a Honda az NC750X modellen. A dizájn mellett a belbecs is fejlődött, közben a tömege 6 kilogrammot csökkent.
Elolvasom »A Honda frissített egy kisebbet a CB1000R Neo Sports Café modellen. A modernizálás jegyében új TFT kijelzőt kapott és egy fekete kiadást.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »