Még úgy igazán be sem mutatkozott a rendkívül várt Aprilia RS 660, a sikere garantáltnak tűnik. Így aztán az olasz brand úgy látszik, hogy tovább terjeszkedik. Lefelé. És kaphat egy 400 köbcentis kistestvért, ami mind árában, mind erejében remek belépőszintű modellé válhat. Csak aztán mi is kapjunk belőle!
A Piaggio csoport indiai illetőségű vezére, Diego Graffi hintette el az információ morzsáját, amikor egy interjúban szóba került az RS 125. Amelyen nem igazán terveznek változtatni, viszont említése szerint be fognak iktatni egy lépcsőfokot az RS 660 és a 125-ös modell közé.
Ez logikusan egy 250-500 köbcenti modellt jelent. Persze az RS 250 SP-t elő lehetne rángatni, de az mégiscsak egy nem titkoltan versenycélú és nem közúti motor. A 400 köbcentis elmélet azért tűnik helytállónak, mert így olyan modelleknek állíthatnának konkurenciát, mint 400-as Ninja, a KTM 390 RC vagy éppen akár a Yamaha YZF-R3.
Cimkék:
A Harley-Davidson büszkén tudatja sajtóhírében, hogy megnyerték maguknak az olasz Rizoma brandet egy kis együttműködésre.
Elolvasom »Jó áron csúcsmotor? Az eredmény természetesen az, hogy a világ motorosai ráizgultak a Tuono V4 X-re, amiből így többet készít az Aprilia.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »