Ennél végletesebben limitált szériás motort nehéz csinálni. A legendás olasz gyár egy olyan Brutale 1000 RR változatot jelentett be, amely a szó szoros értelmében egyedülálló lesz. A Blue&White M.L. körül a különbséget igazán a színek között kell keresni az alapváltozathoz képest.
A Brutale 1000 RR White&Blue M.L. fényezését egy korábbi különleges darab ihlette. A színséma ugyanis a Brutale 910R Italiáról érkezik, amit mintegy 14 évvel ezelőtt az MV Agusta a 2006-os futballvébén elért olasz sikereknek ajánlott. Ám az jóval szaporább példány volt, hiszen a világbajnokságon résztvevő összes focista (plusz az edző) kapott belőle egyet. Ez a limitált szériás példány viszont csupán egyetlen egy embert fog boldogítani.
A kék-fehér-arany csíkos fényezés a finoman odalehellt olasz trikolorral szembeötlő. A váz és a lengővilla arany színt kapott. A kovácsolt alumínium felnik szintén aranylanak, gusztusos fekete betéttel. A leendő tulajdonost 205 lóerő, fullos elektronikai csomag és persze egy 001/001-es elismervény várja. És az ára? Ugyan…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »