Irtó csinos popsi! A gyári dobok hangja is szép, csak talán túlontúl diszkrét
Harley-Davidson Road Glide Special 114 | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
A gázreakció nem az igazi, de ezzel együtt hihetetlenül fölényesen mozgatja a közel négy mázsát az eddigi legnagyobb széria V2-es Milwaukee-Eight blokk. A vibráció pont tökéletes a 21. századra.
|
||
Teljesítmény | 5 | 4 | |
Nyomaték | 5 | 5 | |
Gázreakció | 10 | 6 | |
Rugalmasság | 10 | 9 | |
Vibráció | 5 | 3 | |
Akusztika | 5 | 4 | |
Erőátvitel | 10 | 7 | |
Összesen | 50 | 38 | |
Futómű |
A futómű mesterien teszi a dolgát egyenesben, kanyarban, jó és rossz úton egyaránt.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 3 | |
Egyenesfutás | 10 | 10 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 10 | |
Komfort | 10 | 8 | |
Összesen | 40 | 32 | |
Biztonság |
A Reflex teljes integrált fékrednszerbe szinte lehetetlen belekötni. Kényelmes és biztonságos egyszerre.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 10 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 10 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 4 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 5 | |
Összesen | 35 | 34 | |
Mindennapi használat |
A vezetőnek nagyon kényelmes a motor, az utasnak kevésbé. Sokkal kevésbé. A csomagtartó térfogat is inkább egy személyre van méretezve. A felszereltség és a minőség abszolút fejedelmi!
|
||
Kényelem vezető | 10 | 8 | |
Kényelem utas | 5 | 2 | |
Szélvédelem | 5 | 5 | |
Pakolhatóság | 5 | 4 | |
Terhelhetőség | 5 | 5 | |
Világítás | 5 | 5 | |
Felszereltség | 5 | 5 | |
Hatótávolság | 5 | 4 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 55 | 47 | |
Költségek |
A hatalmas blokkal meglepően takarékosan lehet közlekedni. Ez persze senkit nem érdekel, mivel a motor drága és vélhetően fenntartani sem filléres tétel. Hosszú távú befektetés!
|
||
Ár | 10 | 2 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 2 | |
Összesen | 20 | 8 | |
Mindösszesen | 200 | 159 |
Harley-Davidson Road Glide Special 114 | |
MOTORTÍPUS | Milwaukee-Eight 114 V2 négyütemű benzinmotor hengerenként 4 szeleppel, nyomórudas vezérléssel |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 1’868 |
FURAT X LÖKET (MM) | 102 x 114 |
KEVERÉKKÉPZÉS | ESPFI szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 10.5:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | n.a. |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 163 / 3’000 |
TENGELYKAPCSOLÓ | 9 tárcsás nedves DSCS csúszókuplung hidraulikus működtetéssel |
SEBESSÉGVÁLTÓ | 6 sebességes Cruise Drive |
SZEKUNDERHAJTÁS | Bordásszíj |
MENETVEZÉRLÉS | TCS kipörgésgátló |
VÁZ | Acélcső |
BEDÖNTÉSI SZÖG BAL / JOBB (FOK) | 31 / 32 |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 26 / 173 |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Ø41.3 mm teleszkópvillák (Showa® SDBV™) három körös csillapítással |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Kétoldali rugóstag emulziós technológiával és állíítható előfeszítéssel |
ELSŐ FÉK | Ø300 mm dupla tárcsafék 4 dugattyús féknyergekkel, Reflex kapcsolt (integrált) fékrendszer, kanyar-ABS |
HÁTSÓ FÉK | Ø300 mm szimpla tárcsa 4 dugattyús féknyereggel, Reflex kapcsolt (integrált) fékrendszer, kanyar-ABS |
KEREKEK | Talon öntött küllős |
ELSŐ GUMIABRONCS | 130/60B19 61H |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 180/55B18 80H |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | EURO4 |
CO2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | 139 |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’423 / n.a. / n.a. |
TENGELYTÁV (MM) | 1’625 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 695 |
SZABADMAGASSÁG (MM) | 140 |
MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 391 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 22.7 |
ÁR (EUR, 2018 NOVEMBER) | 23’697.- (induló) |
Rádió és komplett médiacenter egyben. Szólhat a sisakodba és a nagyvilágba is – utóbbi esetben hangereje meglepően bőséges és tiszta
Cimkék:
Vízálló és utcainak kinéző motoros kabátot keresel munkába járáshoz? Vagy éppen hasonló lábbeli kéne? Megoldások az Alpinestars választékából.
Elolvasom »Még egy olyan témában, mint egy hátizsák fejlesztése is lehetnek innovációk. Az ICON Dreadnaught remek példa erre. Igen praktikus cucc!
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »