Harley-Davidson Road Glide Special 114 | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
A gázreakció nem az igazi, de ezzel együtt hihetetlenül fölényesen mozgatja a közel négy mázsát az eddigi legnagyobb széria V2-es Milwaukee-Eight blokk. A vibráció pont tökéletes a 21. századra.
|
||
Teljesítmény | 5 | 4 | |
Nyomaték | 5 | 5 | |
Gázreakció | 10 | 6 | |
Rugalmasság | 10 | 9 | |
Vibráció | 5 | 3 | |
Akusztika | 5 | 4 | |
Erőátvitel | 10 | 7 | |
Összesen | 50 | 38 | |
Futómű |
A futómű mesterien teszi a dolgát egyenesben, kanyarban, jó és rossz úton egyaránt.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 3 | |
Egyenesfutás | 10 | 10 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 10 | |
Komfort | 10 | 8 | |
Összesen | 40 | 32 | |
Biztonság |
A Reflex teljes integrált fékrednszerbe szinte lehetetlen belekötni. Kényelmes és biztonságos egyszerre.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 10 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 10 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 4 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 5 | |
Összesen | 35 | 34 | |
Mindennapi használat |
A vezetőnek nagyon kényelmes a motor, az utasnak kevésbé. Sokkal kevésbé. A csomagtartó térfogat is inkább egy személyre van méretezve. A felszereltség és a minőség abszolút fejedelmi!
|
||
Kényelem vezető | 10 | 8 | |
Kényelem utas | 5 | 2 | |
Szélvédelem | 5 | 5 | |
Pakolhatóság | 5 | 4 | |
Terhelhetőség | 5 | 5 | |
Világítás | 5 | 5 | |
Felszereltség | 5 | 5 | |
Hatótávolság | 5 | 4 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 55 | 47 | |
Költségek |
A hatalmas blokkal meglepően takarékosan lehet közlekedni. Ez persze senkit nem érdekel, mivel a motor drága és vélhetően fenntartani sem filléres tétel. Hosszú távú befektetés!
|
||
Ár | 10 | 2 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 2 | |
Összesen | 20 | 8 | |
Mindösszesen | 200 | 159 |
Harley-Davidson Road Glide Special 114 | |
MOTORTÍPUS | Milwaukee-Eight 114 V2 négyütemű benzinmotor hengerenként 4 szeleppel, nyomórudas vezérléssel |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 1’868 |
FURAT X LÖKET (MM) | 102 x 114 |
KEVERÉKKÉPZÉS | ESPFI szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 10.5:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | n.a. |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 163 / 3’000 |
TENGELYKAPCSOLÓ | 9 tárcsás nedves DSCS csúszókuplung hidraulikus működtetéssel |
SEBESSÉGVÁLTÓ | 6 sebességes Cruise Drive |
SZEKUNDERHAJTÁS | Bordásszíj |
MENETVEZÉRLÉS | TCS kipörgésgátló |
VÁZ | Acélcső |
BEDÖNTÉSI SZÖG BAL / JOBB (FOK) | 31 / 32 |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 26 / 173 |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Ø41.3 mm teleszkópvillák (Showa® SDBV™) három körös csillapítással |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Kétoldali rugóstag emulziós technológiával és állíítható előfeszítéssel |
ELSŐ FÉK | Ø300 mm dupla tárcsafék 4 dugattyús féknyergekkel, Reflex kapcsolt (integrált) fékrendszer, kanyar-ABS |
HÁTSÓ FÉK | Ø300 mm szimpla tárcsa 4 dugattyús féknyereggel, Reflex kapcsolt (integrált) fékrendszer, kanyar-ABS |
KEREKEK | Talon öntött küllős |
ELSŐ GUMIABRONCS | 130/60B19 61H |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 180/55B18 80H |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | EURO4 |
CO2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | 139 |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’423 / n.a. / n.a. |
TENGELYTÁV (MM) | 1’625 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 695 |
SZABADMAGASSÁG (MM) | 140 |
MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 391 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 22.7 |
ÁR (EUR, 2018 NOVEMBER) | 23’697.- (induló) |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »