Ez már a sokadik alkalom, hogy az MV Agusta és a szintén olasz Pirelli gumiabroncs gyártó vállalat együttműködik. Ennek eredménye most ez a Dragster 800 RR Pirelli névre hallgató, limitált szériás jószág, ami talán bárkiből képes előráncigálni a “hű, de kéne” érzést. Még akkor is, ha nem vagy az olasz vagy éppen a naked motorok szerelmese: valld be bátran, hogy egy képzeletbeli lottógarázsban nálad is helyet kapna egy Jack Daniel’s Indian Scout mellett. Ugye?
A két cég motorsport iránti vonzódása miatt ugyan jobban illett volna a közös projectjükhöz, ha mondjuk egy F4-et választanak és nem a Dragster 800 RR-t. De azért ne legyen már keserű még a méz is! Csodaszép masina született, két olyan fényezés opcióval, amitől bármikor leteszem az arcom. A fekete és sárga még csak nem is olyan ütős, de az a kék-fehér, az bellissimo!
Az egyébként az alapvetően standard Dragster 800 RR esetében valóban nem vitték túlzásba a változtatásokat. Persze mi mással is gördülhetne le a szalagról, mint Pirelli Supercorsa SP abroncsokkal, de ez azért nem nevezhető tartós, értékálló extrának.
Persze azért akad egy-két esztétikai változtatás, aminek az érdekessége, hogy azokat a sajtóanyag (és a feliratok tanúsága) szerint valóban a Pirelli dolgozta át. Hiszi a piszi ugyan, de egye fene elfogadjuk, mert a tudat és a gondolat szép. Ilyenek a stilizált villámot viselő tank pad, a hátsó ülés vagy éppen az óracsoport. Egyszerűen szép!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »