Sokan várják az indulók közül, hogy az eredmények, valós útvonalak és fényképek nyilvánosságra kerüljenek. Így most jöjjön ezeknek a sora! Az alábbiakban egy-egy linket láttok, amelyekre kattintva minden ilyen jellegű információt megnézhettek és akár le is tölthettek. Az itiner-ellenőrzéskor rögzített valós útvonalakat a motoglobe.eu-ról, a fotókat pedig a motoRun.eu Facebook csoportjából tudjátok leszedni. A PDF formátumú eredményeket és az itinereket pedig egyenesen innen.
Végezetül pedig – ahogy ígértem – következzenek Szabó Peti gondolatai a második győztes kupa megszerzéséről.
A legfontosabb, hogy ezt a versenyt sem lehet megnyerni otthonról, a kanapén ülve, ide el kell jönni! Nagyon jó volt látni, hogy idén is több mint 110 motoros vágott neki az útnak, sokan közülük már barátok, ismerősök lettek az elmúlt évek versenyeinek köszönhetően. Az egész napos koncentráció fenntartása, a szorzó szám helyes meghatározása, és az a taktika, hogy gyorsabb tempóval mindig van egy kis tartalék időnk (akár egy közúti ellenőrzésre, útépítésre, vagy az eső ruha felvételére) nagyban hozzájárult a sikerhez.
De vannak sokkal fontosabb tényezők: A “titkos recept” legfontosabb hozzávalója egy remek barátság! 35 évvel ezelőtt, 1983-ban együtt kezdtük az általános iskolát Kornéllal Siófokon, nem egyszer ültettek minket szét az iskolában. 😉 A jó kommunikáció is elengedhetetlen része a dolognak, és nem arra gondolok, hogy tavaly a barátokkal Kornél születésnapjára vettünk közösen egy Interphone sisakbeszélőt. Óhatatlanul vannak konfliktusok, apró bosszúságok, és ezeket helyén kell tudni kezelni, időben, felnőtt módra megbeszélni.
Több mint százezer kilométer motorozás van mögöttem, Kornél talán kétszer ennyit is megtett már két keréken, közösen is már majdnem “megkerültük a Földet”, de ennek ellenére nem sajnáljuk az időt vezetéstechnikai tréningekre. Idén is Sági Tibinél, azaz a Hungária Rendőregyletnél kezdtük a motoros szezont. Hiszek benne, hogy ez a legjobb befektetés egy motoros számára, többet ér, mint bármilyen védőruha és spéci biztosítás. Azok is kellenek, de a legjobb, ha végül sosem lesz rájuk igazán szükség!
Ne feledkezzünk meg hűséges paripáinkról sem: a Suzuki DL-650 nyergében sem fárasztó a nap, és az itthon kevésbé elterjedt Kawasaki ZR-7s motorom is egy megbocsájtó típus, de ha kell, egész nap keményen húzza az igát. 2015-ben sem a japán mérnökök, hanem egy hanyag magyar szerelő miatt kellett másik motorra ülnöm a verseny idejére. Kell még két csodálatos barátnő, (fejenként egy!) akik tudomásul veszik, hogy számunkra fontos a motorozás és a barátság, ezért zokszó nélkül elengednek bennünket! És nem utolsó sorban kellett egy nagy rakás szerencse is! 😀
KÖSZÖNJÜK AZ AEGON BIZTOSÍTÓ TÁMOGATÁSÁT, A VERSENYZŐKNEK A RÉSZVÉTELT – JÖVŐRE FOLYTATJUK!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »