| Benelli BN302 | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás |
Amire közúton egy ésszel motorozó és a lóerőket nem hajszoló motorosnak szüksége van, azt a BN302 tudja. A teljesen vibrációmentes működésért külön dicséret illeti!
|
||
| Teljesítmény | 5 | 4 | |
| Nyomaték | 5 | 3 | |
| Gázreakció | 10 | 6 | |
| Rugalmasság | 10 | 5 | |
| Vibráció | 5 | 5 | |
| Akusztika | 5 | 4 | |
| Erőátvitel | 10 | 8 | |
| Összesen | 50 | 35 | |
| Futómű |
Egyszerű, azonban bődületesen működő futóművet pakoltak alá. Nagyon kényelmes, jó az úttartása – igaz, sok mindent nem tudunk állítani, de erre szükségünk sem lesz.
|
||
| Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 3 | |
| Egyenesfutás | 10 | 9 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 8 | |
| Komfort | 10 | 9 | |
| Összesen | 40 | 30 | |
| Biztonság |
A fék jól fog – ez is túl van méretezve -, de működtetése elég nagy kéz- és láberőt igényel.
|
||
| Fék hatásfok | 10 | 6 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 8 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 4 | |
| ABS működése | 5 | 5 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 1 | |
| Összesen | 35 | 24 | |
| Mindennapi használat |
A BN302 egy kényelmes csupasz motor. Számos olyan pontra kapott alacsony értékelést, amely éppen így van jól – például a szélvédelem. Mind minőségérzete, mind használhatósága abszolút rendben van.
|
||
| Kényelem vezető | 10 | 8 | |
| Kényelem utas | 5 | 4 | |
| Szélvédelem | 5 | 1 | |
| Pakolhatóság | 5 | 3 | |
| Terhelhetőség | 5 | 4 | |
| Világítás | 5 | 4 | |
| Felszereltség | 5 | 2 | |
| Hatótávolság | 5 | 5 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 4 | |
| Karbantartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 55 | 39 | |
| Költségek |
Kategóriájában sem olcsó, cserébe tudása felülmúlja legtöbb versenytársáét. Például ilyen vibrációmentes járású motort ritkán találsz!
|
||
| Ár | 10 | 7 | |
| Fogyasztás | 5 | 4 | |
| Fenntartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 20 | 15 | |
| Mindösszesen | 200 | 143 | |
| Benelli BN302 | |
| MOTORTÍPUS |
Soros 2 hengeres 4 ütemű vízhűtéses, dupla vezérműtengelyes benzinmotor
|
| HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 300 |
| FURAT X LÖKET (MM) | 65 x 45,2 |
| KEVERÉKKÉPZÉS | Injektor |
| SŰRÍTÉSI ARÁNY | 12,0:1 |
| TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 28(38)/10’000 |
| FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 27,4/9’000 |
| INDÍTÁS | Elektromos önindító |
| TENGELYKAPCSOLÓ | Nedves kuplung |
| SEBESSÉGVÁLTÓ | Hat sebességes szekvenciális |
| SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
| VÁZ | Acélcső |
| ELSŐ FELFÜGGESZTÉS |
Ø 41 mm fordított hidraulikus teleszkópok, rugóút 135 mm
|
| HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS |
Központi lengéscsillapító állítható rugó előfeszítéssel, rugóút 146 mm
|
| ELSŐ FÉK |
ø260 mm dupla tárcsa 4 dugattyús féknyergekkel, kikapcsolható ABS)
|
| HÁTSÓ FÉK |
ø240 mm szimpla tárcsa 2 dugattyús féknyereggel, kikapcsolható ABS
|
| MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | nincs |
| ELSŐ GUMIABRONCS | 120/70-ZR17 |
| HÁTSÓ GUMIABRONCS | 160/55-ZR17 73W |
| KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
| CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
| HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’130/800/1’120 |
| TENGELYTÁV (MM) | 1’410 |
| ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 795 |
| HASMAGASSÁG (MM) | 175 |
| SZÁRAZ TÖMEG (KG) | 185 |
| ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 16 |
| ÁR (HUF, 2018 JÚNIUS) | 1’499’000.- + regisztrációs adó |

Funkcionalitásában tökéletes a műszerfal

Minőségi és teljesen korrekt érzetű- és működésű valamennyi kapcsoló

Vicces részlet: a tükrök század-milliméterre megegyeznek a BMW által használtakkal

ABS elöl-hátul van, és mindenütt ki is kapcsolható
Cimkék:
Titkosügynököket megszégyenítő álcában próbáltuk ki, hogy milyen egy BMW tesztmotorozás a mátrai szerpentinen.
Elolvasom »Legtöbb versenytársa nyomába sem ér az Alpinestars Tech Air légzsákos rendszernek. Ismerd meg ennek a technikai csodának a részletes működését!
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »