Benelli BN302 | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
Amire közúton egy ésszel motorozó és a lóerőket nem hajszoló motorosnak szüksége van, azt a BN302 tudja. A teljesen vibrációmentes működésért külön dicséret illeti!
|
||
Teljesítmény | 5 | 4 | |
Nyomaték | 5 | 3 | |
Gázreakció | 10 | 6 | |
Rugalmasság | 10 | 5 | |
Vibráció | 5 | 5 | |
Akusztika | 5 | 4 | |
Erőátvitel | 10 | 8 | |
Összesen | 50 | 35 | |
Futómű |
Egyszerű, azonban bődületesen működő futóművet pakoltak alá. Nagyon kényelmes, jó az úttartása – igaz, sok mindent nem tudunk állítani, de erre szükségünk sem lesz.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 3 | |
Egyenesfutás | 10 | 9 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 8 | |
Komfort | 10 | 9 | |
Összesen | 40 | 30 | |
Biztonság |
A fék jól fog – ez is túl van méretezve -, de működtetése elég nagy kéz- és láberőt igényel.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 6 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 8 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 4 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 1 | |
Összesen | 35 | 24 | |
Mindennapi használat |
A BN302 egy kényelmes csupasz motor. Számos olyan pontra kapott alacsony értékelést, amely éppen így van jól – például a szélvédelem. Mind minőségérzete, mind használhatósága abszolút rendben van.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 8 | |
Kényelem utas | 5 | 4 | |
Szélvédelem | 5 | 1 | |
Pakolhatóság | 5 | 3 | |
Terhelhetőség | 5 | 4 | |
Világítás | 5 | 4 | |
Felszereltség | 5 | 2 | |
Hatótávolság | 5 | 5 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 4 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 55 | 39 | |
Költségek |
Kategóriájában sem olcsó, cserébe tudása felülmúlja legtöbb versenytársáét. Például ilyen vibrációmentes járású motort ritkán találsz!
|
||
Ár | 10 | 7 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 4 | |
Összesen | 20 | 15 | |
Mindösszesen | 200 | 143 |
Benelli BN302 | |
MOTORTÍPUS |
Soros 2 hengeres 4 ütemű vízhűtéses, dupla vezérműtengelyes benzinmotor
|
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 300 |
FURAT X LÖKET (MM) | 65 x 45,2 |
KEVERÉKKÉPZÉS | Injektor |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 12,0:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 28(38)/10’000 |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 27,4/9’000 |
INDÍTÁS | Elektromos önindító |
TENGELYKAPCSOLÓ | Nedves kuplung |
SEBESSÉGVÁLTÓ | Hat sebességes szekvenciális |
SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
VÁZ | Acélcső |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS |
Ø 41 mm fordított hidraulikus teleszkópok, rugóút 135 mm
|
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS |
Központi lengéscsillapító állítható rugó előfeszítéssel, rugóút 146 mm
|
ELSŐ FÉK |
ø260 mm dupla tárcsa 4 dugattyús féknyergekkel, kikapcsolható ABS)
|
HÁTSÓ FÉK |
ø240 mm szimpla tárcsa 2 dugattyús féknyereggel, kikapcsolható ABS
|
MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | nincs |
ELSŐ GUMIABRONCS | 120/70-ZR17 |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 160/55-ZR17 73W |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’130/800/1’120 |
TENGELYTÁV (MM) | 1’410 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 795 |
HASMAGASSÁG (MM) | 175 |
SZÁRAZ TÖMEG (KG) | 185 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 16 |
ÁR (HUF, 2018 JÚNIUS) | 1’499’000.- + regisztrációs adó |
Funkcionalitásában tökéletes a műszerfal
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »