| Kawasaki Ninja 400 | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás |
Vannak motorok, amelyek jobban kihasználják az A2 kategória lehetőségeit – a Ninja 400 csak közeledik ehhez a szinthez. Az egész erőmű egyetlen igazán gyenge része mégis a kipufogó hanghatása.
|
||
| Teljesítmény | 5 | 4 | |
| Nyomaték | 5 | 3 | |
| Gázreakció | 10 | 7 | |
| Rugalmasság | 10 | 6 | |
| Vibráció | 5 | 4 | |
| Akusztika | 5 | 1 | |
| Erőátvitel | 10 | 9 | |
| Összesen | 50 | 34 | |
| Futómű |
A futómű egyértelműen inkább a közúti használatot részesíti előnyben, mint a versenypályás száguldozást. Elfogadhatóan komfortos, és a Ninja 400 kis tömege miatt kanyargós úton is abszolút helytáll.
|
||
| Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 4 | |
| Egyenesfutás | 10 | 8 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 8 | |
| Komfort | 10 | 7 | |
| Összesen | 40 | 28 | |
| Biztonság |
A motor erősebb és könnyebb lett, mint elődje. A megnövelt első tárcsának köszönhetően a fékrendszer is megfelelő. A kiprörgésgátló hiánya nem hiány, mivel egy 400-as ezt szerencsére nem is igényli.
|
||
| Fék hatásfok | 10 | 8 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 8 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 3 | |
| ABS működése | 5 | 5 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 1 | |
| Összesen | 35 | 25 | |
| Mindennapi használat |
A vezető ne legyen magas, és akkor meglepően kényelmes lesz számára a motor. Az utasnak sem tragikus a helye, de nem is itt akarjuk körbejárni Európát. Meg úgy általában: a Ninja 400 nem igazi túramotor – még ha az üléspozíció ezt nem is teszi lehetetlenné.
|
||
| Kényelem vezető | 10 | 6 | |
| Kényelem utas | 5 | 3 | |
| Szélvédelem | 5 | 2 | |
| Pakolhatóság | 5 | 2 | |
| Terhelhetőség | 5 | 3 | |
| Világítás | 5 | 4 | |
| Felszereltség | 5 | 3 | |
| Hatótávolság | 5 | 4 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
| Karbantartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 55 | 36 | |
| Költségek |
Kedvező áron jutunk hozzá, az egyszerű technika vélhetően nem igényel majd komoly fenntartási költségeket. A 4 liter/100 km körüli bejáratós fogyasztás átlagos.
|
||
| Ár | 10 | 9 | |
| Fogyasztás | 5 | 4 | |
| Fenntartás | 5 | 5 | |
| Összesen | 20 | 18 | |
| Mindösszesen | 200 | 141 | |
Az utolsó oldalon találod a részletes műszaki adatokat. Lapozz!
Cimkék:
Igazán motorosbarát szállást találni egy túra szervezésekor nem egyszerű. Legújabb weboldalunk ebben kíván segíteni, de most tőletek várjuk ezt.
Elolvasom »A motoKvíz tájékozódási túra mindkét célja megvalósult: a résztvevők jót motoroztak, közben pedig rengeteg pénzt gyűjtöttek a mentőmotorosoknak.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »