Kawasaki Ninja 400 | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
Vannak motorok, amelyek jobban kihasználják az A2 kategória lehetőségeit – a Ninja 400 csak közeledik ehhez a szinthez. Az egész erőmű egyetlen igazán gyenge része mégis a kipufogó hanghatása.
|
||
Teljesítmény | 5 | 4 | |
Nyomaték | 5 | 3 | |
Gázreakció | 10 | 7 | |
Rugalmasság | 10 | 6 | |
Vibráció | 5 | 4 | |
Akusztika | 5 | 1 | |
Erőátvitel | 10 | 9 | |
Összesen | 50 | 34 | |
Futómű |
A futómű egyértelműen inkább a közúti használatot részesíti előnyben, mint a versenypályás száguldozást. Elfogadhatóan komfortos, és a Ninja 400 kis tömege miatt kanyargós úton is abszolút helytáll.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 4 | |
Egyenesfutás | 10 | 8 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 8 | |
Komfort | 10 | 7 | |
Összesen | 40 | 28 | |
Biztonság |
A motor erősebb és könnyebb lett, mint elődje. A megnövelt első tárcsának köszönhetően a fékrendszer is megfelelő. A kiprörgésgátló hiánya nem hiány, mivel egy 400-as ezt szerencsére nem is igényli.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 8 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 8 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 3 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 1 | |
Összesen | 35 | 25 | |
Mindennapi használat |
A vezető ne legyen magas, és akkor meglepően kényelmes lesz számára a motor. Az utasnak sem tragikus a helye, de nem is itt akarjuk körbejárni Európát. Meg úgy általában: a Ninja 400 nem igazi túramotor – még ha az üléspozíció ezt nem is teszi lehetetlenné.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 6 | |
Kényelem utas | 5 | 3 | |
Szélvédelem | 5 | 2 | |
Pakolhatóság | 5 | 2 | |
Terhelhetőség | 5 | 3 | |
Világítás | 5 | 4 | |
Felszereltség | 5 | 3 | |
Hatótávolság | 5 | 4 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 55 | 36 | |
Költségek |
Kedvező áron jutunk hozzá, az egyszerű technika vélhetően nem igényel majd komoly fenntartási költségeket. A 4 liter/100 km körüli bejáratós fogyasztás átlagos.
|
||
Ár | 10 | 9 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 5 | |
Összesen | 20 | 18 | |
Mindösszesen | 200 | 141 |
Az utolsó oldalon találod a részletes műszaki adatokat. Lapozz!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »